۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۶

چرخابی در گفتگو با مهر:

سپاهان در بازی‌های اخیر در حد مدعی قهرمانی ظاهر شده است/ خلعتبری، بهترین بازیکن سپاهان

سپاهان در بازی‌های اخیر در حد مدعی قهرمانی ظاهر شده است/ خلعتبری، بهترین بازیکن سپاهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در بازی‌های اخیر در حد مدعی قهرمانی ظاهر شده و کرانچار نیز به خوبی از بازیکنان تیم در چیدمان تیم اصفهانی استفاده کند.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم سپاهان و عملکرد این تیم در سه بازی نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم سپاهان در سه دیدار اخیر خود عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و توانسته با اقتدار در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه سپاهان در دیدار این هفته مقابل استقلال، برتری خود را به حریف ثابت کرد، افزود: سپاهان در این بازی توانست کسب سه امتیاز خود را قطعی کند و با کسب این سه امتیاز، یک پیروزی بزرگ در کارنامه خود ثبت کرد.

سرمربی سابق تیم سپاهان بیان داشت: سپاهان تیم برتر زمین فولادشهر اصفهان بود و حتی این تیم می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری تیم استقلال را مغلوب کند زیرا موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داد.

وی ادامه داد: از آغاز بازی مشخص بود که تیم اصفهانی بسیار آماده‌تر از تیم تهرانی است در حالی که 15 دقیقه نخست استقلال پا به پای سپاهان دوندگی کرد وشاهد بودیم که در دقیقه‌های نخست فشار تیم سپاهان روی دروازه استقلال بسیار بود.

چرخابی گفت: استقلال بعد از زدن تنها گلش در بازی با سپاهان هیچ حرفی برای گفتن نداشت و همه بازی در دستان تیم سپاهان قرار گرفت و این تیم حملات گسترده‌ای را آغاز کرد و بلاخره به هدف و نتیجه رسید و توانست امتیاز بازی هفته سوم را همانند 2 هفته گذشته برای خود رقم بزند و روند پیروزی را در لیگ چهاردهم ادامه دهد.

وی به گل نخست تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: واضح و مشخص بود که خسرو حیدری بازیکن استقلال تهران،  توپ را با دست زد و بدون شک تصمیم داور صحیح بوده و به نظر بنده هیچ حقی از استقلال خورده نشد.

سرمربی سابق سپاهان تصریح کرد: ارنچ و چیدمان استقلال در نیمه دوم تغییر کرد و خسروحیدری یک خط جلوتر ایستاد و از سمت راست فشار روی تیم سپاهان بیشتر شد اما بی‌فایده بود، زیرا آمادگی بازیکنان سپاهان بیشتر از استقلال بود.

وی درباره بازیکن برتر زمین گفت: اکر مهدی شریفی از زمین خارج نمی‌شد، بدون شک شریفی می‌توانست گذینه نخست باشد اما بنده با احترام به شریفی، پریرا و کرمی، خلعت‌بری را بازیکن برتر زمین و سپاهان می‌دانم زیرا روی گرفتن پنالتی و پاس خوبی که به پریرا داد تاثیر داشت، جدایی از اینکه مدیریت و دوندگی خوبی را ر بازی به نمایش گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: چیدمان کرانچار بسیار مناسب بود زیرا در این 3 هفته توانسته با سیستم 3 4 3 بازی کند و نتیجه را به سود خود کند، در بازی دیروز تیموریان و ابراهیمی همانند همیشه نبودند و نتوانستند بازی زیبای خود را به نمایش بگذارند.

 

کد خبر 2351085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha