۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

 تکواندو نظامیان جهان - تهران؛

فروزان و حاتمی در پومسه مدال طلا گرفتند

فروزان و حاتمی در پومسه مدال طلا گرفتند

روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی نظامیان جهان با کسب دو مدال طلا توسط پومسه روهای ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) روز گذشته با حضور 141 تکواندوکار از 17 کشور در محل خانه تکواندو آغاز شد. در روز نخست بانوان در بخش مبارزه به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. اما امروز یکشنبه و در آغاز رقابت‌های مردان ابتدا پومسه روها به روی "شی هاپ چانگ" رفتند که طی آن نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا شدند.
 
اکبر فروزان، پومسه روی ایران در رده سنی 18 تا 30 سال انفرادی با کسب 15.61 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد. "تان هونگ هو" از ویتنام هم با کسب 13.96 امتیاز عنوان دوم را بدست آورد و "وراسینگ ایوک" از سریلانکا با 13.40 امتیاز سوم شد. نمایندگان کشورهای الجزایر، پاکستان، ارمنستان و کویت نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هفتم را بدست آوردند.
 
دومین طلای ایران را در این بخش علی سلمانی به دست آورد. وی در رده سنی 31 تا 40 سال انفرادی، پس از اجرای 2 فرم توانست 15.7 امتیاز را بدست آورد و عنوان نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.  "اورج آگودلا" از کلمبیا با کسب 14.13 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و "لوییز ناسیمنتو" از برزیل با کسب 10.43 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. نمایندگان کشورهای پاکستان و سریلانکا نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
 
این رقابت‌ها امروز در بخش مبارزه پیگیری می‌شود و تکواندوکاران در دو وزن 58- کیلوگرم و 87+ کیلوگرم به مصاف هم می‌روند. 
 
کد خبر 2351511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha