۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

به دنبال وقوع زلزله در ایلام/

درخواستی برای اعزام تیمهای امدادی هلال احمر لرستان ارائه نشده است

درخواستی برای اعزام تیمهای امدادی هلال احمر لرستان ارائه نشده است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: بدنبال وقوع زلزله در استان ایلام هنوز درخواستی برای اعزام تیمهای هلال احمر لرستان ارائه نشده است.

حسن رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از وقوع زلزله 6.1 ریشتری در استان ایلام تیم های امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان لرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی عنوان کرد: در صورت درخواست از سوی استان ایلام برای اعزام تیم های امدادی و یا امکانات و تجهیزات لازم این آمادگی در استان لرستان وجود دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان تصریح کرد: تاکنون هیچ درخواستی از سوی استانداری ایلام و یا جمعیت هلال احمر این استان برای اعزام نیرو، تیم های درمانی، بالگرد و یا ارسال تجهیزات و امکانات ارائه نشده است.

مرادی ادامه داد: در صورت درخواست کمک بلافاصله و در کمترین زمان ضمن اعزام تیم های امدادی، امکانات و مواد غذایی برای زلزله زدگان ایلام ارسال خواهد شد.

بنابر این گزارش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز در ساعت7 و 02 دقیقه و 5 ثانیه در عمق 10.2 کیلومتری زمین در مورموری ایلام رخ داد که این زمین لرزه علاوه بر سراسر استان لرستان در بخشهایی از استان خوزستان نیز احساس شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان پیش از این در این رابطه به خبرنگار مهر گفته بود که خوشبختانه این زمین لرزه هیچ گونه خسارتی در استان لرستان را نداشته و حال حاضر ستاد مدیریت بحران استان لرستان در حالت آماده باش کامل قرار دارد و در صورت نیاز امکانات لازم برای استان ایلام ارسال خواهد شد.

رضا آریایی با بیان اینکه همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز آماده برای ارسال است تصریح کرد: تاکنون مسئولان استان ایلام برای اعزام امکانات از استان لرستان درخواست کمک نکرده اند و در صورت نیاز به سرعت امکانات لازم ارسال خواهد شد.

کد خبر 2352173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha