۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

استیلی در نشست خبری:

امیدوارم با امتیاز به تهران بازگردیم/ دادستانی در صدد رفع مشکلات راه‌آهن است

امیدوارم با امتیاز به تهران بازگردیم/ دادستانی در صدد رفع مشکلات راه‌آهن است

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرمربی راه‌آهن تهران گفت: امیدوارم تیم ما برای کسب امتیاز به اصفهان آمده و امیدوارم که با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این دیدار، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دیدار راه‌آهن مقابل ذوب‌آهن اصفهان یک مسابقه سخت و دشوار به شمار می‌رود، زیرا ذوب‌آهن اصفهان تیم خوبی بوده و فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد؛ این تیم کادر فنی بسیار خوبی دارد و از مدیران خوبی بهره می‌گیرد، بنابراین دیدار بسیار مشکلی در  اصفهان پیش رو داریم.

وی افزود: شرایط ما در هر بازی بهتر شده و روز به روز وحدت تاکتیکی، جسمانی و قدرت بدنی بازیکنان بهتر می‌شود و تا چند هفته دیگر به حد ایده‌آل خود نزدیک می‌شود، اما تلاش داریم روی زمین فوتبال بازی کنیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران با اشاره به بازی هفته گذشته خود مقابل تیم فولاد خوزستان بیان داشت: در بازی فولاد روی یک لبه ایستگاهی غفلت کرده و گل دریافت کردیم، اما بازی‌ها را آنالیز کرده و در حال حاضر روبه پیشرفت هستیم؛ ذوب‌آهن بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد، اما امیدوارم که ما در این بازی نتیجه بگیریم و دست پر به تهران بازگردیم.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، پیرامون مشکلات مالکیت این تیم تصریح کرد: برخی مشکلات تیم ما فنی بوده که روز به روز روی آنها کار می‌کنیم و در حال رفع این مشکلات هستیم، اما برخی مشکلات حاشیه‌ای و مالکیتی نیز در تیم ما وجود دارد که دادستانی تهران در حال پیگیری آنها بوده و اگر این مشکلات برطرف شود تمرکز ما بیشتر می‌شود. در نهایت هدفگذاری ما بر مسائل درازمدت بوده و تلاش می‌کنیم که بر بازیکنان جوان و برنامه پنج ساله خود سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در تمام نقاط زمین بازیکنان با تجربه‌ای دارد، بیان داشت: شاخصه‌های اصلی ذوب‌آهن در خط میانی این تیم بوده و این تیم بازیکنانی نظیر قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان دارد که بسیار خلاق و تاثیرگذار هستند و ما باید برای مهار این بازیکنان برنامه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در پایان گفت: برای این دیدار هیچ محرومی نداریم، اما سیداحمد موسوی به دلیل سرماخوردگی و همچنین علیپور و ابطحی دو بازیکن دیگر تیم نیز به دلیل مصدومیت در این بازی برای حضور در ترکیب تیم در این بازی مشکل دارند.

کد خبر 2352522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha