۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

دیدار شهنازی با مسئولان جهانی جودو/ دعوت ویزر و العنزی به تهران

دیدار شهنازی با مسئولان جهانی جودو/ دعوت ویزر و العنزی به تهران

دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از کسب مدال طلای رامین صفویه در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیایی جودو از آنها برای سفر به تهران دعوت کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به دومین دوره بازی های المپیک 2014  ضمن ابراز رضایت از مبارزات رامین صفویه در برابر دو حریف خود از آلمان و قرقیزستان گفت: کسب نخستین مدال طلای جودو در المپیک نوجوانان برای ما بسیار ارزشمند است اما در این مسابقات دیدارهای خوبی نیز با مسئولین جودو آسیا و فدراسیون جهانی داشته ایم.
 
وی ادامه داد: به رغم برخی بداخلاقیهایی که ابتدائا تصور می شد طی ملاقاتی که با عبید الانزی رئیس اتحادیه جودو آسیا داشتیم صحبتهای خوبی بین ما رد و بدل و تعامل خوبی بینمان برقرار گردید و خواهان حمایت بیشتری از جودوی کشورمان شدیم بطوریکه حتی بعد از پیروزی صفویه در فینال وی ضمن ابراز خوشحالی از کسب طلای جودو برای ایران این موفقیت را به بنده تبریک گفت.
 
شهنازی خاطر نشان کرد: در ادامه ملاقاتی سازنده ای نیز با ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو داشته  و در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخته و از وی برای سفر به کشورمان دعوت به عمل آوردیم.
 
دبیر کل کمیته ملی المپیک درپاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید صفویه بتواند صاحب مدال طلا شود گفت: مسئولان فدراسیون جودو گفته بودند که وی می تواند مدال بگیرد و حتی تاکید کردند که می تواند قهرمان شود، ما هم به موفقیت این جودوکار امیدوار بودیم و به صفویه اعتماد کردیم و او هم به خوبی جواب اعتماد ما را داد و این طلای ارزشمند را برای جودو و ورزش کشورمان کسب کرد.
 
سرپرست کاروان اعزامی در پایان به رقابت نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی اشاره کرد و گفت: نجمه خدمتی خیلی خوب رقابت کرد و دیدیم که در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفت. مدال حق او بود نه جایگاه چهارم، امیدوارم در مسابقات بعدی به حق واقعی خود برسد.
 
کد خبر 2353688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha