۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸

المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه رقابتهای ووشو در دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان ساعاتی قبل برگزار شد و طی آن سه عضو تیم ساندای ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، شش عضو تیم ووشو ایران در دو بخش تالو و ساندا عصر سه‌شنبه برای حضور در دومین دوره المپیک نوجوانان راهی نانجینگ شدند و از فردا جمعه شکار خود را در این رقابتها آغاز می کنند. بر همین اساس در بخش تالو نفیسه پورگنجی در فرم "دائوشو" حمیده برخورد و امیردارابی در فرم "تای چی چوان" به میدان می روند.
 
در بخش ساندا و در وزن 60- کیلوگرم دختران صبا شریفی دور نخست به دیدار برزیل می‌رود و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی سانداکاری از روسیه را پیش رو دارد. مهدی محمدی در وزن 52- کیلوگرم پسران دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده فرانسه و قزاقستان پیکار می‌کند. ضمن اینکه محسن شهبازی در وزن 70- کیلوگرم در اولین دیدار با حریفی از گرجستان پیکار می‌کند و در صورت برتری باید با برنده مبارزه چین و ترکمنستان دیدار کند. 
 
طبق برنامه فردا جمعه در اولین روز رقابتهای ووشو در مسابقات نوبت صبح پورگنجی در بخش تالو به روی تالوفیلد می‌رود و در بخش ساندا نیز در مسابقات نوبت عصر شریفی و شهباری پیکار می‌کنند.
 
 
کد خبر 2354357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha