۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۱

رفیعی:

هدایت سازمان های مردم نهاد از وظایف بهزیستی است

هدایت سازمان های مردم نهاد از وظایف بهزیستی است

اراک- خبرگزاری مهر: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: هدایت، حمایت و تسهیل گری سازمان های مردم نهاد از وظایف بهزیستی است.

به گزارش خبرنگارمهر، دکتر بهروز رفیعی ظهر پنجشنبه در اولین جلسه هم اندیشی موضوعی، کاربردی بهزیستی استان مرکزی با موسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت این اداره کل افزود: همایش مذکور با هدف تعامل بیشتر با مراکز غیردولتی و سازمان های مردم نهاد که از اداره کل بهزیستی استان مرکزی مجوز فعالیت دارند برگزار شده است.

وی ابراز کرد: در استان مرکزی حدود 85 سمن فعال وجود دارند که مجوز فعالیتشان را از این اداره کل دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی پیرامون وظایف اداره کل بهزیستی استان در قبال این سمن ها و مراکز اظهار داشت: وظایف اداره کل بهزیستی استان مرکزی در مقابل این مراکز و سازمان های مردم نهاد تحت نظارت این اداره کل ، هدایت، تسهیل گری، حمایت و نظارت است.

رفیعی یادآور شد: برگزاری هر سه ماه یکبار این جلسه به صورت مستمر و مداوم در جهت ارائه نظرات و پیشنهادات ، همچنین ارائه راهکار در جهت برقراری تعامل بیشتر و گسترده تر از اهداف دیگر برقراری این همایش تلقی می شود.

ارتقای رفاه و سلامت جامعه هدف این همایش است

در ادامه معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی هم گفت: ارتقای رفاه و سلامت جامعه از اهداف برگزاری این همایش است.

آذردخت همتا افزود: این همایش به همت اداره کل بهزیستی استان مرکزی و با هدف ارائه راهکار برای رفع مشکلات اجتماعی برگزار شده است.

وی ابراز کرد: برای رفع این مشکلات یک پنل تخصصی در مورد نقش موسسات و مراکز غیردولتی را در رفاه و سلامت اجتماعی در نظر گرفتیم که چگونگی رفع مشکلات در حوزه های مختلف را بررسی می کند.

همتا در پایان  تصریح کرد: تامین سلامت و رفاه اجتماعی منطبق با شرایط بومی جامعه از دیگر اهداف برگزاری این همایش قلمداد می شود.
 

کد خبر 2354634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha