۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۵۷

حواشی بازی پیکان و استقلال؛

رحمتی سمت قلعه‌نویی نرفت/ اعتراض هواداران به بازی نکردن دو آبی‌پوش

رحمتی سمت قلعه‌نویی نرفت/ اعتراض هواداران به بازی نکردن دو آبی‌پوش

دروازه بان تیم فوتبال پیکان قبل از شروع دیدار با استقلال به سمت سرمربی آبی ها نرفت و تنها برای هواداران این تیم دسته گل برد.

به گزارش مهر،بازی پیکان و استقلال از ساعت 19:10 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که مهمترین حواشی این بازی به این ترتیب است:

* قبل از آغاز بازی مهدی رحمتی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

* در حالی که همه منتظر برخورد مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی بودند دروازه بان پیکان دسته گلش را برای هواداران استقلال برد و به تشویق آنها پاسخ مثبت داد.

*محمد نصرتی، ساموئل، سعید دقیقی و مجید خدابنده لو بازیکنانی بودند که قبل از شروع بازی به سمت قلعه نویی رفتند و از او رخصت گرفتند.

* تماشاگران استقلال نسبت به بازی نکردن برهانی و تیموریان واکنش نشان دادند و از این تصمیم سرمربی استقلال ناراحت بودند. تشویق برهانی و آندو نشان دهنده این موضوع بود.

* ستار همدانی، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، امیر حاج رضایی، رضا رجبی و مارکار اقا جانیان و مدیرعامل پیکان مهمترین نفرات موجود در جایگاه ویژه ورزشگاه بودند.

* ترافیک سنگین محدوده ورزشگاه تختی که تا پل هجرت امتداد داشت موجب شد خیلی از خبرنگاران و همچنین تماشاگران بعد از سوت آغاز مسابقه به ورزشگاه برسند.

* در بین بازیکنان استقلال محمد قاضی، جاسم  کرار و خسرو حیدری بیشتر از سایرین مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند. آنها همچنین از فروزان حمایت کردند و با شعار عقاب آسیا سعی کردند روحیه این دروازه‌بان را بالا ببرند.

*اسکوربورد تختی همچنان خراب است.
 

کد خبر 2356658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha