۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹

جانفشان عراقی:

میامی ظرفیت تبدیل شدن به قطب اشتغالزایی استان را دارد

میامی ظرفیت تبدیل شدن به قطب اشتغالزایی استان را دارد

میامی-خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی شهرستان میامی، گفت: این شهرستان ظرفیت بالقوه ای برای تبدیل شدن به یک قطب اشتغالزایی در سطح استان و حتی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرهام جانفشان عراقی، که سفری یک روزه به مناسبت هفته دولت برای افتتاح پروژه ها به شهرستان میامی داشت صبح امروز در ابتدا با حضور در گلزار شهدا این شهر ضمن ادای احترام به ایشان و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: چه ویژگی هایی در این دو بزرگوار وجود داشت که امروز هر مسئولی آنها را الگوی مدیریتی خود اعلام می کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم که خدمتگذاری به مردم بهترین دوران زندگی هر مسئولی است، تصریح کرد: اولین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر ولایت پذیری آنها بود که اگر به رفتار و منش آنها بنگریم تبعیت محض از رهبری را مشاهده خواهیم کرد.

تنش زدایی در سیاست خارجی از جمله عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید

معاون عمرانی استاندار سمنان سپس با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان میامی در محل فرمانداری این شهرستان به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: این دولت در یک سالی که گذشت خدمات زیادی ارائه کرده که بحث تنش زدایی در سیاست خارجی، جلوگیری از رشد تورم و کاهش آن، اجرای طرح هایی در راستای رفاه مردم از جمله طرح سلامت و خروج از رکود اقتصادی می توان نام برد.

جانفشان عراقی گفت: دولت یازدهم با حفظ اصول انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری دسیسه های دشمنان انقلاب را نقش برآب می کند.

وی تصریح کرد: تدبیر مناسب دولت در سیاست خارجی موجب رشد اقتصادی کشور شده است.

کمبود آب نداریم اما مشکل توزیع و انتقال آب وجود دارد

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین به پتانسیل های موجود در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی منطقه دارای امتیاز ویژه ای است که عرضه محصولات بسیار با کیفیت از جمله آن ویژگی ها است و با توانمندی هایی که دارد می تواند به قطب اشتغالزایی استان تبدیل شود.

جانفشان عراقی در ادامه به موضوع کم آبی در استان سمنان نیز اشاره کرده و گفت: نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش بارندگی داشته ایم و امسال استان یکی از خشک سال ترین سالهای عمر خود را سپری کرده و در کشور در این زمینه جزو استانهای اول محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان میامی کمبود آب نداریم اما مشکل توزیع و انتقال آب وجود دارد گفت: دامداری خوب، کشاورزی، زمین های حاصل خیز و مردم زحمتکش در منطقه از قابلیت های خوب شهرستان برای اشتغال زایی خانگی است.

بهره برداری از 40 پروژه در سطح شهرستان میامی

فرماندار شهرستان میامی نیز در این جلسه به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: 40 پروژه در سطح شهرستان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 560 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

احمد قاضی، افزود: قانونمند بودن دولت، دوری از هرگونه افراط و تفریط، تعامل بین سران قوا، تغییر نگاه دنیا به کشور، پیشرفت مذاکرت هسته ای و ایجاد فضای امید و نشاط از مهمترین ویژگی های دولت یازدهم بوده است.

وی خشکسالی در میامی و پیگیری در راستای انتقال گاز و آب به ناحیه صنعتی شهرستان را از خواسته های مهم مردم منطقه برشمرد.

ضرورت رفع مشکل اینترنت روستایی و عدم پوشش شبکه دیجیتال

رضا علیپور عضو شورای اسلامی شهرستان نیز در خصوص گاز رسانی به روستاها، اصلاح و مرمت راه های ارتباطی، رونق ناحیه صنعتی، رفع مشکل اینترنت روستایی و عدم پوشش شبکه دیجیتال را از مهم ترین خواسته های مردم شهرستان اعلام کرد.

فاطمه حدیدی عضو کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر میامی هم اختصاص بودجه به برنامه های فرهنگی بانوان و اختصاص فضایی در راستای برگزاری برنامه های بانوان را خواستار شد.

در پایان با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان تعدادی از پروژه های هفته دولت در شهرستان میامی به بهره برداری رسید.

کد خبر 2357141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha