۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

فریده شجاعی در گفتگو با مهر:

وزارت ورزش گفته نایب رئیس فوتبال نباشم/ افراد دیگری هم هستند که باید بروند!

وزارت ورزش گفته نایب رئیس فوتبال نباشم/ افراد دیگری هم هستند که باید بروند!

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تاکید کرد در جلسه اعضای هیات رئیسه رئیس فدراسیون به او گفته وزارت ورزش خواسته است تا وی از پست نایب رئیسی فدراسیون برود. این اظهار نظر در شرایطی مطرح شد که طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها اختلافات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان علنی شده و بر هیچ کس پوشیده نیست که علی کفاشیان زیر فشار قرار دارد. این فشارها بعد از مسابقات جام جهانی و بر سر تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش افزایش یافت و حالا تا تغییر نایب رئیسان فدراسیون فوتبال هم پیش رفته است.

موضوعی که فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال هم آنرا تایید می‌کند. شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که علی کفاشیان این خبر را در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که روز یکشنبه گذشته برگزار شده، به او داده است. مشروح گفتگوی مهر با فریده شجاعی در زیر می‌آید:

* خبرگزاری مهر : در روزهای گذشته اخبار مربوط به مذاکره برای برکناری نایب رئیسان فدراسیون فوتبال منتشر شده و به نظر می‌رسد شما اولین نایب رئیسی باشید که باید از این سمت خداحافظی کنید. این تصمیم از کجا به شما ابلاغ شده است؟
- فریده شجاعی: نمی دانم. گویا وزارت ورزش و جوانان تصمیماتی گرفته است ولی هنوز چیزی به من ابلاغ نشده. من کارم را خوب انجام داده‌ام و همیشه سالم کار کرده‌ام. نمی‌دانم دلیل این تصمیم چیست.

* چه کسی این خبر را به شما اعلام کرد؟
علی کفاشیان در جلسه هیات رئیسه که روز یکشنبه گذشته برگزار شد گفت وزارت ورزش خواسته است که من (شجاعی) نباشم.

* با این حساب شما اولین قربانی اختلافات وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال خواهید بود.
- چه بگویم. خوشحالم که شما همه چیز را می‌فهمید. به هر حال هر آمدنی یک رفتنی دارد. من به پست و مقام دلبستگی ندارم. هر کجا کار کرده ام رد پای سالم از خودم به جای گذاشته‌ام. من هشت سال در فدراسیون گلف کار کردم و حتی برای اولین بار تیم به مسابقات جام جهانی رفت. از آن به بعد تا الان هنوز دختران گلف باز پایشان را از ایران بیرون نگذاشته‌اند. حتی گلف در اثر تلاش‌هایی که ما داشتیم مجوز حضور در المپیک برزیل را گرفت. من دوست دارم هر کجا هستم برای بانوان کار کنم. عشق، علاقه و تحصیلات من در این زمینه بوده است. همیشه هم مدیر سالم بوده‌ام. به هر حال این تصمیمی است که گرفته شده ولی نمی‌توانم در تصمیمات فرا سازمانی ورود کنم.

* آیا تغییر سایر نواب رئیس و اطرافیان کفاشیان هم در فدراسیون فوتبال مطرح است؟
- فعلا که وزارت ورزش روی من زوم کرده است! اولین نفر من هستم ولی شنیده‌ام افرادی دیگری هم هستند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

* آیا رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند به تنهایی و بدون تشکیل مجمع، شما را برکنار کند؟
- طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون باید مرا برکنار کند. تا مجمع تشکیل نشود نمی‌توانند مرا برکنار کنند. تمام اعضای هیات رئیسه را مجمع انتخاب و برکنار می‌کند.

کد خبر 2358635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha