۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

جهانشاهی خبر داد؛

اختصاص 8 هزار بلیط برای شهرآورد اصفهان/ سهم هواداران مساوی است

اختصاص 8 هزار بلیط برای شهرآورد اصفهان/ سهم هواداران مساوی است

اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: 8 هزار بلیط برای شهرآورد اصفهان در نظر گرفته شده و بین هواداران دو تیم تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جهانشاهی پیرامون برگزاری جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در محل فرمانداری لنجان اظهار داشت: جلسه هماهنگی شهرآورد اصفهان در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن، معاون فرماندار لنجان، نماینده یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نماینده حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و نماینده اداره برق شهرستان تشکیل شد، جوانب برگزاری این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان این مطلب بیان داشت: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد سکوهای 1، 2، 17 و 18 در اختیار هوارداران تیم سپاهان اصفهان و سایر سکوهای ورزشگاه در اختیار هواران تیم ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تعداد 8 هزار بلیط برای فروش در این مسابقه در نظر گرفته شده است، که 4 هزار قطعه بلیط سهم هواداران  تیم سپاهان و 4 هزار قطعه بلیط سهم هواردارن ذوب آهن است.

جهانشاهی با بیان اینکه قیمت بلیط این دیدار 5 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: بلیط فروشی این دیدار روز جمعه از ساعت 16 در محل ورزشگاه  فولادشهر انجام می شود و درب ورزشگاه نیز از همین ساعت به روی هواداران 2 تیم باز است

کد خبر 2358891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha