۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸

به مناسبت هفته دولت/

سالن ورزشی مومن آباد سرخه افتتاح شد

سالن ورزشی مومن آباد سرخه افتتاح شد

سرخه – خبرگزاری مهر: استاندار سمنان با حضور در شهرستان سرخه، سالن ورزشی روستای مومن آباد که با چهار میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار اجرا شده است را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی بعد از ظهر پنج شنبه به اتفاق مسئولان استان سمنان به حضور در روستای مومن آباد شهرستان سرخه سالن ورزشی این روستا را که در یک هزار و 125 متر زیربنا و با چهار میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار اجرا شده بود افتتاح کرد.

همچنین طرح مجتمع کوثر تامین آب شرب روستای افتر و شش روستای دیگر با اعتبار هزینه شده سه میلیارد و 515 میلیون ریال برای تامین آب روستاهای افتتاح و به مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار سمنان در ادامه مرغداری زیوان مرغ سرخه را با ظرفیت 30 هزار قطعه و تسهیلات شش میلیارد و 140 میلیون ریال و میزان تولید گوشت 200 تن در سال افتتاح کرد.

وکیلی همچنین در دیدار با خانواده شهید اسماعیل جمال، خانواده شهدا را ادامه دهنده راه، سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا از برکات و افتخارات جامعه اسلامی محسوب می شوند و برای اینکه روحیه خدمتگزاری در مسئولان بیشتر شود نیازمند دیدار با خانواده شهدا هستیم.

همچنین استاندار سمنان از خانه تاریخی حاج حشمت، مسجد چهل ستون و گرمابه قدیمی سرخه بازدید و بر ایجاد مرمت آثار تاریخی تاکید کرد.

استاندار سمنان در ادامه با حضور در مسجد ولیعصر(عج) سرخه با مردم دیدار کرد و مردم نیز به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

30 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد و 437 میلیون ریال طی هفته دولت در سطح شهرستان سرخه افتتاح می شود.

کد خبر 2359414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha