۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۰۹

محمد باقر صادقی:

حق ذوب‌آهن پیروزی برابر سپاهان بود/ بدشانسی‌ دست از سر ما بر نمی‌دارد

حق ذوب‌آهن پیروزی برابر سپاهان بود/ بدشانسی‌ دست از سر ما بر نمی‌دارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه کارشناسان و تماشاگرانی که این بازی را تماشا کردند، بر این باور هستند که حق ذوب آهن در بازی امروز برد بود اما ما نتوانستیم به هدف خود برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر صادقی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه بازی خوبی بود زیرا دو تیم در بازی امروز خوب بازی کردند اما شانس‌های ما بیشتر بود، هرچند که از شانس‌ها استفاده نشد و بازی با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: متأسفانه تیم ما گرفتار برخی بدشانسی‌ها شده و اگرچه بازیکنان خوب بازی می‌کنند و هر هفته مشکلات برطرف می‌شود، اما بدشانسی باعث می‌شود که نتیجه نگیریم، مساوی کنیم یا متحمل شکست شویم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: در این بازی صد درصد حق ذوب‌آهن برد بود و تماشاگران و کارشناسان می‌گویند ذوب‌آهن بهتر بود و ده نفره بهتر بودیم و یک موقعیت داشتیم که تیر دروازه مانع از گل شدن آن شد.

وی افزود: نمی‌دانم دلیل گل نشدن آن چیست و باید آن را پای بدشانسی آن بگذاریم اما این بدشانسی بالاخره پایان می‌یابد.

صادقی درباره خشکی زاینده‌رود نیز گفت: اصفهان است و زاینده‌رودش و امیدوار هستم که مسئولان زاینده‌رود را به دوران خوبش بازگردانند.

کد خبر 2359938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha