۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

خوروش در گفتگو با مهر:

نتیجه تساوی در شهرآورد اصفهان عادلانه بود

نتیجه تساوی در شهرآورد اصفهان عادلانه بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر مشکلات دور بودن ورزشگاه از اصفهان حل نشود، به خاطر خطراتی که برای هوادار وجود دارد روزی میرسد که 10 نفر برای تماشای بازی می‌آیند.

رسول خوروش  در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت بازی زیبایی را از هر دو تیم دیدیم و هر دو تیم بسیار خوب بازی کردم و امیدوارم کسانی که این بازی را دیدند از این دیدن بازی لذت برده باشند.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان ذوب‌آهن اظهار کردند که حق تیم سپاهان باخت بوده، بیان داشت: فکر نمی‌کنم این حرف‌ها درست باشد زیرا ما شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و تیم نسبتا جوان بود ولی هر دو تیم خوب بازی کردند و بازی یک طرفه نبود.

سرپرست تیم سپاهان درباره عملکرد تیمش در این بازی و نتیجه کسب شده افزود: می توان گفت نتیجه ای که در این بازی رخ داد، عادلانه بود.

وی درباره خالی بودن یک سوم ورزشگاه فولادشهر در شهرآورد اصفهان گفت: متاسفانه این هم یکی از مشکلات بوده و برگزاری بازی در خارج از اصفهان با توجه به خطراتی که برای تماشگران وجود دارد، از تعداد تماشگران این گونه دیدارها کم می‌کند.

خوروش افزود: اگر این مشکلات ادامه پیدا کند و ورزشگاه نقش جهان تکمیل نشود، روزی خواهد رسید که 10 نفر برای تماشای بازی ها می‌آیند.

کد خبر 2360135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha