۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۱۷

مهدی رجب‌زاده:

ذوب‌آهن می‌توانست برنده دربی اصفهان باشد/ چند پله از کشورهای دیگر عقبیم

ذوب‌آهن می‌توانست برنده دربی اصفهان باشد/ چند پله از کشورهای دیگر عقبیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در دیدار برابر سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد اما از موقعیت‌های خود در این مسابقه استفاده نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام داد و سپاهان نیز به دنبال پیروزی در این بازی بودند و خوشبختانه دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند؛ از زمانی که ده نفره شدیم، برای ما بد شد و در آن موقع نیز چند موقعیت داشتیم و اگر بهتر بودیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

وی افزود: سپاهان نیز در این بازی خوب بازی کرد و دل کل باید بگویم که این بازی، یک مسابقه جان‌دار بود اما هرچند بازی مساوی شد، موقعیت‌های خوبی شد؛ بعد از دریافت گل خوب برگشتیم و بازی خوبی را انجام دادیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره تذکرات گل‌محمدی در این بازی گفت: مربی از کنار نکاتی را به ما متذکر می‌کند و شاید بازیکنان در جریان بازی متوجه نشوند و این مسئله طبیعی است.

وی افزود: من خودم همیشه سعی کرده‌ام که با جان و دل بازی کنم و هرجا قرارداد بستم، تعصب خود را نشان دهم و باید برای تیم تلاش کنند.

رجب‌زاده درباره نبود ارتباط بی‌سیم بین داوران این بازی نیز گفت: یکی دو گام از کشورهای دیگر عقب‌تر هستیم و امیدوار هستم که ارتباط بی‌سیمی بین داوران برقرار شود.

کد خبر 2359943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha