۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۳

محمدرضا خلعتبری:

مربیانی بزرگتر از کی‌روش در ایران داریم/ بودن یا نبودن کارلوس مهم نیست!

مربیانی بزرگتر از کی‌روش در ایران داریم/ بودن یا نبودن کارلوس مهم نیست!

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم سپاهان اصفهان گفت: بودن یا نبودن کی روش اهمیتی ندارد و مهم موفقیت تیم ملی است و ما مربیانی بزرگتر از کی‌روش داخل کشور داریم که می‌توانند بهتر از آن عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: در این بازی ما یهتر از حریف عملکردیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و بازی مساوی شد که البته این را نیز باید در نظر گرفت که تیم ما چند بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت و در دفاع بد عمل کردیم که این عملکرد دفاعی از شخص بنده شروع می‌شود و در دیگر بازیکنان نیز به وجود آمد.

وی افزود: پاپی را به علت یک ویروس واگیر دار نداشتیم که واقعا در یک جناح نقص ایجاد کرد و نمیدانم چه ویروسی است که در تیم سپاهان افتاده و عامل مصدومیت بازیکنان می‌شود و امیدوارم پزشکان تیم هر چه سریعتر این ویروس را از تیم خارج کنند.

مهاجم سپاهان درباره محرومیت شجاع خلیل زاده گفت: در حق تیم ما بد کردند و محرومیت شجاع برای چهار بازی واقعا انصاف نبود و امیدوارم این محرومیت هر چه زود تر تمام شود به این دلیل که یکی از اصلی ترین ارکان دفاعی ما شجاع است.

وی حرکتی که پس از گل سپاهان انجام داد و پیراهن صلصالی بازیکن فصل پیش ذوب آهن را به نمایش گذاشت گفت: محمد صلصالی یکی از دوستان خوب و قدیمی من است که متاسفانه از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد و قبل از این دیدار پیراهنش را گرفتم و دلیل این کار را به او نگفتم و قصد داشتم پس از گلزنی این حرکت را انجام دهم که متاسفانه موفق به گلزنی نشدم و بعد از گل شریفی پیراهن دوستم را از ته قلب به نمایش گذاشتم که به او بگویم چه در فوتبال باشد و چه نباشد یادش همیشه زنده است.

خلعتبری ادامه داد: در ادامه باید از هواداران تیم عذر خواهی کنم بخاطر نتایج چند هفته اخیر و باید بگویم که در دو بازی گذشته بدشانس بودیم و باید پیروز میدان می بودیم که این اتفاق شاید بخاطر جوانگرایی و نبود برخی بازیکنان اصلی رخ نداد.

وی درباره رفتن کی روش و اینکه آیا به تیم ملی باز میگردد یا خیر بیان کرد: بودن یا نبودن کی روش اصلا مهم نیست و موفقیت تیم ملی مهم است و ما دیدیم که در جام جهانی آن یک امتیازی که همیشه می آوردیم را گرفتیم و باید بگم مربیان خوبی مانند فرکی در داخل داریم که شاید موفق تر بتوانند عمل کنند و امیدوارم اگر به تیم ملی بازگشتم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مهاجم شمالی تیم سپاهان درباره خشکسالی زاینده رود گفت: مردم با این آب زنده بودن و لذت میبردن و دیگر آن حس و حال زیبا در آن وجود ندارد؛ خودم در سالهایی که در اصفهان بودم و آب در زاینده رود جریان داشت به کنار زاینده رود میرفتم و قدم میزدم، به نظر من واقعا مشکل بزرگی است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل ناراحت کننده حل شود به این دلیل که تمام زیبایی اصفهان به زاینده رود است.

کد خبر 2359981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha