۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۴۷

حجت الاسلام صدیقی:

یمن در تحولات منطقه اهمیت بسیار دارد/ جبهه مقاومت مختص فلسطین و لبنان نیست

یمن در تحولات منطقه اهمیت بسیار دارد/ جبهه مقاومت مختص فلسطین و لبنان نیست

ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تهران با اشاره به جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز مقاومت در مرزهای لبنان، سوریه و فلسطین و به تازگی یمن است، این پیروزی ها نشان از عظمت مقاومتی دارد که تنها مختص فلسطین و لبنان نیست و تمام آزادی خواهان جهان از آن تاسی می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز آئین گلریزان و همایش بزرگ عتبات عالیات با حضور  امام جمعه موقت تهران، امام جمعه ورامین ، نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن هامون ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در این همایش با اشاره به حادثه قیام 15 خرداد و نقش مردم ورامین در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی اظهار داشت: همواره اولین ها در یادها می مانند و شجاعت آن ها مثال زدنی خواهد شد، اول شهیده راه ولایت حضرت فاطمه(س) بود و اولین قربانی خاکریز ولایت محسن فاطمه(ع) به حساب می آید، مردم ورامین و پیشوا هم از اولین های انقلاب هستند که همواره در کنار رهبری و امام قرار داشتند و برای دفاع از ولایت و رهبری کفن پوشیده و به میدان مبارزه با رژیم پهلوی آمدند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم ورامین پس از واقعه 15 خرداد تابلو و قهرمان ایثار و گذشت شدند و با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این قهرمانی و ایستادگی را حفظ کرده اند.

انقلاب اسلامی ایران مرزهای منطقه را درنوردیده و جهانی شده است

وی سفر رهبر معظم انقلاب به ورامین را از برگ های زرین تاریخ این سرزمین دانست و با اشاره به شرایط حساس حاکم بر جهان در خردادماه 82 بیان کرد: سفر رهبری در سال 82 به ورامین نشانه عظمت این مردم بزرگ است و در دوران حاکمیت مشارکت و اوج قدرت سکولارها و وابستگان به غرب، سفر رهبری به ورامین پیام خاصی داشت.

این مسئول با اشاره به توسعه روز افزون انقلاب اسلامی در جهان یادآور شد: در روزهای نخست پیروزی انقلاب، مرز انقلاب اسلامی همان مرز ایران بود اما امروز دل های عاشقان در اروپا، آمریکا و تمام دنیا برای امام(ره) و انقلاب ایران اسلامی می تپد و امروز مرز مقاومت در مرزهای لبنان، سوریه و فلسطین و به تازگی در یمن است، این پیروزی ها نشان از عظمت مقاومت دارد، عظمت و قدرت امروز کشور در پرتو ولایت فقیه است و این پرتو امام زمان(عج) است که در وجود ولایت فقیه نمایان است.

صدیقی متذکر شد: به برکت همین ولایت فقیه، انقلاب اسلامی در بعد سیاسی در دنیا اول است و در بعد علمی نیز در زمان دولت نهم و دهم رتبه شانزدهم دنیا را داشتیم و با همت شما مردم و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیشرفت های بیشتری در انتظار این ملت و انقلاب است.

14 تریلر حاوی کمکهای مردمی در ساخت صحن حضرت زهرا (س) به عراق ارسال شد

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به مشارکت گسترده مردم ورامین در بازسازی عتبات عالیات به خبرنگار مهر گفت: مردم ورامین از روزهای اول اعلام جمع آوری کمک های مردمی برای مکانهای مقدسه، به صحنه آمده و در چندین نوبت رتبه های برتر جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان تهران را به دست آوردند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اهدای 25 دستگاه تریلر میلگرد در چهار کاروان، اعزام 71 نفر نیروی فنی برای انجام امور مهندسی، اهدای 40 خشت طلا برای بازسازی گنبد امام جواد(ع)، تأمین ورق فلزی آج دار بیمارستان امام سجاد(ع)، تأمین بخشی از هزینه کف پوش حرم ائمه معصومین، تقبل چوب ضریح حضرت مسلم، اهدای چهار کیلو طلا توسط بانوان ورامینی بخشی از کمک های مردم ورامین برای بازسازی عتبات عالیات بوده است.

وی افزود: همچنین طی ماه های گذشته 14 دستگاه تریلر حاوی هدایای مردمی ورامین برای تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف در میان استقبال مردم ولایتمدار این خطه به سمت عراق ارسال شد.

کد خبر 2362853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha