۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

منصور ابراهیم‌زاده:

هنوز به هماهنگی نرسیده‌ایم/ پیشاپیش پیروزی بر فولاد را تبریک می‌گویم!

هنوز به هماهنگی نرسیده‌ایم/ پیشاپیش پیروزی بر فولاد را تبریک می‌گویم!

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان این که پس از گذشت شش هفته هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم، گفت: با تمرینات خوبی که بازیکنانم در این هفته انجام داده‌اند پیشاپیش پیروزی مقابل فولاد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان با بیان این مطلب افزود: با تیمی بازی داریم که اعتقاد دارم فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و حتی بیرون از خانه نیز ارایه‌گر یک بازی خوب است.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: نقطه مشترک ما و فولاد این است که آنها پنالتی‌های‌شان را گل نمی‌کنند و داور برای ما پنالتی نمی‌گیرد. با تمریناتی که در طول این هفته انجام داده‌ایم و بازیکنانم از هر لحاظ آماده دیدار مقابل فولاد خوزستان هستند من پیشاپیش برد مقابل فولاد را به آنان تبریک می‌گویم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا پیکان هنوز نتوانسته مشکل گل نزدن را حل کند گفت: ما همه تلاش می‌کنیم تا این استرس از ما دور شود تا فردا بتوانیم با یک بازی بسیار خوب بازیکنانم در امر گلزنی نیز موفق باشند.

وی در پاسخ به این سوال که گره کور پیکان کجاست که این تیم نتوانسته است در این شش هفته به پیروزی دست پیدا کند، گفت: چندین بار گفته‌ام و واقعیت این است که تیم ما از لیگ یک به لیگ برتر آمده و تغییرات زیادی هم داشته و این عدم هماهنگی باعث شده تا ما نتوانیم بازی‌های قابل قبولی ارایه دهیم اما مطمئن باشید در آینده نزدیک این هماهنگی به طور کامل به وجود خواهد آمد و شما شاهد بازی‌های زیبا از سوی یکان خواهید بود.

سرمربی تیم پیکان در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار مقابل فولاد خوزستان محروم نداریم و تنها مسعود همامی یکی از دروازه‌بان‌های ما به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ما را در این دیدار همراهی کند.

کد خبر 2364089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha