۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

رسول خطیبی:

اشتباه نکنیم پرسپولیس را شکست خواهیم داد/ تنها به ادینهو متکی نیستیم

اشتباه نکنیم پرسپولیس را شکست خواهیم داد/ تنها به ادینهو متکی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه اگر در دیدار مقابل پرسپولیس اشتباه نکنیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود خواهیم کرد، گفت: تیم ما تنها به ادینهو متکی نیست و به غیر از او 10 نفر دیگر در زمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر دو تیم بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و از روحیه بسیار خوب برخوردار هستند و تنها هدف دو تیم کسب سه امتیاز این دیدار است.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: سه شیوه را برای این دیدار به بازیکنانم گوشزد کردم که اگر یکی از آنها را پیاده کنیم مطمئن باشید سه امتیاز این بازی را تصاحب خواهیم کرد. ما اگر در این دیدار اشتباه نکنیم قطعا پیروز میدان خواهیم بود.

خطیبی دیدار دو تیم را یک بازی تماشاگر پسند خواند و افزود: امیدوار هستم هواداران دو تیم یک بازی بدون حاشیه و زیبا را تماشا کنند و مطمئنم هوادارانی که روز گذشته از تبریز آمدند و عده‌ای نیز فردا به تهران خواهند رسید، تنها هدفشان تشویق تیم تراکتورسازی است و به تیم حریف و مسائل حاشیه ای توجهی ندارند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتورسازی تنها به ادینهو متکی است، گفت: اعتقاد به چنین صحبتی ندارم، تیم تنها به یک نفر متکی نیست بلکه 10 نفر دیگر هم در زمین حضور دارند و همه تلاش می‌کنند با تیم در پایان 90 دقیقه با پیروزی زمین را ترک کند. ما در دو بازی اول ادینهو را به طول کامل در زمین نداشتیم اما وقتی او به شرایط آرمانی رسید از او استفاه کردیم و او با توجه به اینکه بازیکن باهوشی است و شم گلزنی دارد توانسته است برای ما گل‌های زیادی بزند.

سرمربی تراکتور سازی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس که از 6 بازی تنها 8 امتیاز کسب کرده از نظر شما تیم ضعیفی است یا خیر، گفت: پرسپولس همیشه قوی است و به نظر من هیپچ بحرانی هم در این تیم وجود ندارد. طبیعی است که در اوایل فصل تیم‌ها هنوز به آن هماهنگی کامل نرسیده‌اند و مطمئن باشید هر چه زمان بگذرد پرسپولیس قوی‌تر ظاهر خواهد شد.

رسول خطیبی در پایان و در خصوص محرومان و مصدومان تیم خود در بازی مقابل پرسپولیس تهران، گفت: محروم نداریم اما متاسفانه دتی‌مار بازیکن خارجی‌مان در آخرین تمرین روز گذشته آسیب دید و نمی‌تواند در بازی مقابل پرسپولیس برای ما بازی کند.

کد خبر 2364105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha