۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

قنبری در نشست خبری:

به کسب نتیجه مقابل ذوب‌آهن امیدواریم/ به تیم پیکان مطمئن هستم

 به کسب نتیجه مقابل ذوب‌آهن امیدواریم/ به تیم پیکان مطمئن هستم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: به کسب نتیجه مقابل ذوب‌آهن اصفهان امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم که با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم قنبری عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط تیم پیکان اظهار داشت: باید بگویم که این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است و در این شرایط کسب نتیجه و کسب امتیاز، بسیار دشوار است و امیدوار هستم بازی خوب و زیبایی را شاهد باشیم.

وی افزود: ما هفته گذشته به نخستین برد خود دست پیدا کردیم و از نظر روحی شرایط خوبی را داریم و در بازی‌های گذشته اگر داوری تأثیر نمی‌گذاشت، می‌توانستیم برنده باشیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: وضعیت جسمی تمام بازیکنان به جز سید علی حسینی، بال راست ما، بسیار خوب است و وحید حیدری به تیم ملی امید در چین پیوسته است.

وی ادامه داد: به بازی‌های پیش‌رو امیدوار هستیم و با توجه به مدیریت خوب پیکان، از جانب خودم مطمئن هستم تا با نفراتی که با ما همکاری می‌کنند، بتوانیم نتیجه بگیریم.

قنبری درباره عملکرد تیمش در بازی‌های گذشته بیان داشت: بعد از بازی استقلال بهتر شدیم و کار را اصولی انجام دادیم اما انتظار داشتیم در هفته سوم یا چهارم خودمان را پیدا کنیم که متأسفانه کمی طول کشید و در دو، سه هفته اخیر توانستیم نتیجه مطلوب بگیریم و بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره روند رو به رشد بازیکنان این تیم و طولانی شدن آمادگی این بازیکنان اضافه کرد: فشردگی کار ما برای کل فصل بود و برای رسیدن به شرایط آرمانی، مقداری بیش از حد طول کشید و نتایج ضعیف نیز باعث به وجود آمدن این مشکلات شد.

کد خبر 2368532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha