۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۸

گل‌محمدی در نشست خبری:

باشگاه ذوب‌آهن به من اولتیماتوم نداده است/ به زمان بیشتری نیاز داریم

باشگاه ذوب‌آهن به من اولتیماتوم نداده است/ به زمان بیشتری نیاز داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شایعه اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن به وی در صورت عدم نتیجه‌گیری، گفت: در جلسه با مسئولان هیئت مدیره باشگاه صحبتی در اینباره با من نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی مهی پیش‌رو داریم و فردا، روز مهمی برای ما به شمار می‌رود زیرا باید سه امتیاز حیاتی این دیدار را به دست آوریم؛ تمرینات خوبی را داشته‌ایم و امیدوار هستم که بازیکنان برای یک بازی خوب و پیروزی، دست به دست هم داده و به خوبی همکاری کنند.

وی درباره غیبت دو بازیکن در خط دفاعی این تیم تصریح کرد: باید از بازیکنانی استفاده کنیم که تا کنون در بازی نبوده‌اند اما با توجه به داشته‌هایمان باید این بازیکنان را در بازی قرار دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون شایعه اولتیماتوم هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که چند روز گذشته با هیئت مدیره داشته‌ایم، در این باره با من صحبتی نشد. اگر دیدارهای گذشته را مشاهده کنید، می‌بینید که بازی‌های خوبی ارائه داده‌ایم اما روی اشتباهات فردی نتیجه نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره هزینه‌های سنگین باشگاه ذوب‌آهن و نتیجه نگرفتن این تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌های لیگ برتر بالای 10 میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌اند اما ما در پست‌هایی که احتیاج داشتیم، بازیکنانی را در اختیار گرفتیم. تمامی بازیکنان ما در پست‌های خود بسیار خوب هستند اما من این احساس را دارم که برای هماهنگی بیشتر، به زمان بیشتری نیاز داریم و باید این را بگویم که گرفتن بازیکن جوان یا باتجربه، تضمین کننده نتیجه بازی نیست.

گل‌محمدی پیرامون اینکه ذوب‌آهن در تمام کردن موقعیت‌ها مناسب عمل نکرده، تصریح کرد: ما در هر دو پست دفاع و حمله بسیار تمرین کرده‌ایم اما نتیجه نگرفتن تیم ما کمی از بداقبالی و کم‌تجربگی بوده که کوچکترین اشتباه بازیکن ما به ضررمان تمام می‌شود.

وی با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش در این بازی نیز خاطرنشان کرد: کارلوس سانتوس به دلیل محرومیت و سینا عشوری به دلیل مشکلات سربازی در این بازی به میدان نمی‌روند و دو بازیکن تیم نیز در اردوی تیم ملی برای مسابقات چین حاضر شده‌اند.

 

کد خبر 2368540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha