۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۱۶

قنبرپور در گفتگو با مهر:

بازی با کره‌شمالی، دیدار لحظه‌هاست/ هدف‌مان جهانی شدن است

بازی با کره‌شمالی، دیدار لحظه‌هاست/ هدف‌مان جهانی شدن است

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران دیدار تیمش برابر کره‌شمالی که برنده آن به جام جهانی شیلی صعود می‌کند را بازی لحظه‌ها دانست و گفت: در این مسابقه هر تیمی که در جنگ‌های میانه میدان پیروز شود، می‌تواند تیم برنده بازی لقب گرفته و به جام جهانی صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قنبرپور در مورد دیدار حساس تیمش مقابل کره‌شمالی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کره‌شمالی تیم بسیار خوبی است و از 2-3 بازیکن شاخص که فراتر از سن خودشان بازی می‌کنند و یا از سنشان بالاتر است، بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه امیدوار است سوت پایان بازی در شرایطی زده شود که ایران برنده مسابقه شده باشد، ادامه داد: کره‌ای‌ها با آرایش 2-4-4 بازی می‌کنند و دو مهاجم بسیار خوب در خط حمله خود دارند. ما باید آنها را از کار بیندازیم تا بتوانیم در این بازی به اهدافمان در این بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران اضافه کرد: این مسابقه که برنده آن به جام جهانی صعود می‌کند، بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که در جنگ‌های میانه میدان پیروز شود و یا نبردهای یک به یک را به سود خود خاتمه دهد، می‌تواند تیم برنده بازی لقب گرفته و به جام جهانی صعود کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرچند بازی بسیار دشواری را پیش رو داریم اما تکلیف‌مان این است فردا بهترین بازی خود را ارائه کنیم. بازیکنان ایران این موضوع را می‌دانند و با تمام تلاش به میدان می‌روند تا بتوانند از اعتبار نام ایران در قاره آسیا دفاع کنند.

قنبرپور همچنین با بیان اینکه در بازی با سوریه به برخی بازیکنان اصلی‌اش استراحت داده تا در بازی مرحله یک‌چهارم آماده‌تر باشند. تاکید کرد: امیدوارم با پیروزی برابر کره‌شمالی، مزد زحمات و تلاش‌های 4 سال اخیر خود را گرفته و جواز حضور در جام جهانی نوجوانان در شیلی را بدست آوریم. هدف اصلی‌مان هم رسیدن به جام جهانی است و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و دعای خبر مردم و علاقمندان به فوتبال به این هدف برسیم.

وی در مورد اینکه تیم نوجوانان ایران در سه بازی مرحله گروهی گل اول را دریافت کرده و آیا برای حل این مشکل راهکاری را در نظر گرفته‌اید؟، اظهار کرد: با بازیکنان تیم در این خصوص صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم، ضمن اینکه از نقاط ضعف و قوت کره‌شمالی هم اطلاع داریم و راهکارهای لازم را برای غلبه بر آنها به کار می‌بندیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در پایان در مورد اینکه شکست ایران از سوریه باعث حذف عربستان و قطر شد و آیا این مساله واکنشی را از سوی مربیان این دو تیم به همراه نداشت، گفت: آنها هزینه بسیار زیادی را انجام داده بودند و حتی رائول گونزالس هم به تایلند آمده بود تا شرایط روحی این تیم افزایش یابد.

کد خبر 2369131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha