۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۹

بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون؛

شکست سنگین تیم فوتبال امید از ویتنام/ نا "امید" شدیم!

شکست سنگین تیم فوتبال امید از ویتنام/ نا "امید" شدیم!

تیم فوتبال امید ایران که با هدف کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون شرکت کرده بود، در نخستین دیدار خود در این رقابتها برابر تیم نه چندان مطرح ویتنام تن به شکست سنگین داد تا شروع ناامید کننده‌ای در این جام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون، از ساعت 12:30 دقیقه امروز تیم‌های فوتبال امید ایران و ویتنام در گروه H برابر هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه عجیب 4 بر یک به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه "آنسان وا" برگزار شد، هوی توان‌وو (23)،هونگ کوان‌واک (28)، فی سون تران (69) و هونگ (82) برای تیم ویتنام و محسن مسلمان (62- پنالتی) برای تیم ایران گل زدند. ضمن اینکه محمدرضا خانزاده در دقیقه 87 و به دلیل حرکت غیر ورزشی روی دروازه‌‎بان ویتنام از زمین مسابقه اخراج شد.

حجت صادقی، یوسف وکیا، محمد دانشگر، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان، آرش رضاوند، وحید حیدریه، مهدی شریفی، علی کریمی (32 - یعقوب کریمی) و کاوه رضایی برای تیم ایران در این بازی به میدان رفتند.

این نخستین دیدار رسمی بود که نلو وینگادا به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم امید نشسته بود اما یک نتیجه نا امید کننده در شروع بازی‌های آسیایی به دست آورد و تیمش برابر ویتنام، تیم نه چندان قدرتمند جنوب شرق آسیا، تن به شکست سنگین داد.

در این بازی، نفرات تیم امید از نظر فنی نتوانستند عملکرد قابل قبولی برابر برنامه‌های هجومی تیم ویتنام از خود ارائه کنند، اتفاقی که بیانگر عدم هماهنگی بین آنها بود. این مساله درحالی رخ داد که تیم امید با حضور نفرات جدید، تنها اردویی 3 روزه در تهران و یک هفته‌ای در چین داشت و نتوانست به خوبی خود را برای حضور در این رقابتها آماده کند.

در گروه H رقابتهای فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون، علاوه بر تیم‌های امید ایران و ویتنام، تیم قرقیزستان هم حضور دارد که تیم امید ایران روز پنجشنبه 27 شهریورماه در دومین مسابقه خود در این جام به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 2370847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha