۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون؛

"امید" صعود به بردن قرقیزستان/ مردان وینگادا جبران می‌کنند

"امید" صعود به بردن قرقیزستان/ مردان وینگادا جبران می‌کنند

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: فاجعه در فاجعه؛ شکست برابر ویتنام با یک اتفاق حاشیه‌ای تلخ همراه شد تا تیم امید شروع تلخی در بازی‌های آسیایی داشته باشد اما این تیم برای صعود به مرحله بعدی تنها یک راه دارند، آنهم پیروزی برابر قرقیزستان.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون کره‌جنوبی فردا پنجشنبه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در تنها بازی گروه H، تیم فوتبال امید ایران برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد.

در این مسابقه که از ساعت 12:30 و در ورزشگاه مونهاک برگزار می‌شود، شاگردان نلو وینگادا با توجه به شکست 4 بر یک مقابل ویتنام در بازی نخست، در دومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی این رقابتها، حتما باید به پیروزی برسند تا حداقل شانس‌ خود را برای راهیابی به مرحله دوم این رقابتها از دست ندهند.

تیم امید ایران که در این بازی محمد خانزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، در صورت برتری برابر قرقیزستان حتما به مرحله بعدی نمی‌رسد زیرا باید منتظر ناکامی قرقیزستان و یا برد خفیف این تیم برابر ویتنام هم باشد. البته با تساوی در این بازی، امیدهای ایران برای صعود از بین نمی‌رود اما باخت از قرقیزستان، تلخترین حذف ایران از بازی‌های آسیایی را رقم خواهد زد.

در چنین شرایطی بازیکنان تیم امید باید ابتدا از اشتباهات خود در بخش دفاعی بکاهند تا همانند دیدار با ویتنام غافلگیر نشوند و سپس در بخش هجومی هم با هماهنگی بیشتری بازی کنند تا موفقیت خود را در این بازی تضمین کنند.

قطعا حضور کاوه رضایی و مهدی شریفی در خط حمله تیم امید، می‌تواند برای هر دفاعی خطرناک باشد، به شرطی که این دو بازیکن به خوبی توسط هافبک‌های تغذیه و حمایت نشوند. اتفاقی که در بازی با ویتنام رخ نداد و اکثرا این دو بازیکن در کارهای هجومی تنها بودند.

حال باید دید مردان نلو وینگادا می‌توانند با بردن قرقیزستان، به گردونه مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون بازگشته و شکست هفته بازی نخست را جبران کنند و یا وداع تلخی با این رقابتهای مهم در قاره کهن خواهند داشت.

برنامه روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی 2014 - اینچئون کره‌جنوبی به شرح زیر است:
پنجشنبه - 27/06/93
گروه B:
* هنگ‌کنگ - افغانستان، ساعت 12:30، ورزشگاه آنسان وا
* ازبکستان - بنگلادش، ساعت 15:30، ورزشگاه آنسان وا

گروه E:
* مالدیو - اندونزی، ساعت 9:30، ورزشگاه فوتبال
* تایلند - تیمور شرقی، ساعت 15:30، ورزشگاه فوتبال

گروه F:
* کره‌شمالی - پاکستان، ساعت 12:30، ورزشگاه هواسئونگ

گروه G:
* امارات - اردن، ساعت 12:30، ورزشگاه گویانگ

گروه H:
* ایران - قرقیزستان، ساعت 12:30، ورزشگاه مونهاک

کد خبر 2371662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha