۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲

امیر عابدینی مطرح کرد؛

مجمع، مرجع تغییرات در فدراسیون است/ موافق بازگشت کی‌روش نبودم

مجمع، مرجع تغییرات در فدراسیون است/ موافق بازگشت کی‌روش نبودم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرد مرجع همه تغییرات در فدراسیون فوتبال، مجمع آن است و فشار بیرونی نمی‌تواند روی تصمیم مسئولان فدراسیون تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی بعد از ظهر امروز و در پایان نشست با علی کفاشیان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نشست شورای راهبردی امروز در اتاق رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل شد تا نسبت به بودجه سال آینده فدراسیون بحث و بررسی صورت بگیرد.

وی افزود: متاسفانه در مجمع سال گذشته متوجه وجود اشکالاتی در بودجه شدیم، از این رو امسال این جلسه را تشکیل دادیم تا اتفاقات سال قبل تکرار نشود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا در این نشست در مورد قرارداد کارلوس کی‌روش هم صحبت کردید؟، خاطرنشان کرد: وارد جزئیات نمی‌شوم اما ما همه چیز را به صورت کلان مشخص کردیم که قطعا قرارداد سال بعد کی‌روش هم مورد بررسی قرار گرفت و بودجه‌ای برای آن اختصاص یافت.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که آیا  قرار است در مجمع تغییراتی صورت گیرد یا نه؟، تصریح کرد: اگر با فشار جاهای مختلف باشد که هرگز مجمع زیر بار نمی‌رود. مرجع همه تغییرات در فدراسیون فوتبال مجمع است و فشار بیرونی نمی‌تواند روی تصمیم ما موثر واقع شود.

وی در پاسخ به این سئوال که منظور از فشارهای بیرونی آیا وزارت ورزش است؟، خاطرنشان کرد: چه کسی غیر از آنها می‌توانند این فشار را به مجمع وارد کند؟

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پایان گفت: در مورد بازگشت کی‌روش و قرارداد جدید با او، نظر کل اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس فدراسیون مهم است اما به شخصه با توجه به اتفاقات رخ داده موافق بازگشت کی روش نبوده‌ام.

کد خبر 2370872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha