۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

علی کفاشیان مطرح کرد:

به نشست حق پخش خوشبین نیستم/ به آینده تیم فوتبال امید، امیدوارم

به نشست حق پخش خوشبین نیستم/ به آینده تیم فوتبال امید، امیدوارم

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد به نشست روز سه‌شنبه با مسئولان وزارت ورزش و شورای تامین در مورد حق پخش چندان خوشبین نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان ظهر امروز پس نشست شورای راهبردی فدراسیون فوتبال، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جلسه‌ای را با مسئولان شورای راهبردی فدراسیون فوتبال برگزار کردیم که محور اصلی این جلسه بحث در مورد بودجه سال آینده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رقم قرارداد کارلوس کی‌روش هم مورد بررسی قرار گرفت یا خیر؟، تصریح کرد: وقتی ما بودجه سال آینده را بررسی می‌کنیم، تنها برای سال آینده است و قطعا قسمتی از قرارداد کی‌روش هم در این بودجه لحاظ می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در مورد نتیجه تیم امید مقابل ویتنام تاکید کرد: با توجه به جلسه‌ای که داشتیم من این بازی را نگاه نکردم اما خبر دارم که تیم امید تا دقایق پایانی بازی را واگذار کرد. در صورت شکست بهتر است مسئولان فنی در مورد بازی و نتیجه صحبت کنند اما ما به این تیم امیدواریم و مطمئنیم با تلاش و کوشش بیشتر می‌شود، به روزهای خوب برسیم.

وی در ادامه به نشست فردا سه‌شنبه در مورد حق پخش فوتبال اشاره کرد و افزود: به شخصه چندان به این نشست امیدوار نیستم. پیش از این چند بار با مسئولان صدا و سیما نشست‌های جداگانه‌ای را برگزار کرده بودیم که خروجی آن چندان باب میل ما نبود. در جلسه فردا هم بعید می‌دانم به راهکار مناسبی برسیم.

کفاشیان در پایان با تقدیر از باشگاه‌ها که در موضوع حق پخش پشت فدراسیون فوتبال بودند، گفت: خوشبختانه همه مدیران باشگاهها اعم از لیگ برتری و لیگ یکی در موضوع حق پخش حمایت کارآمدی از فدراسیون فوتبال داشتند و از این حیث ما از آنها رضایت کامل را داریم اما قفل ماجرا جای دیگری است.

کد خبر 2370860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha