۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۲۸

آریایی مطرح کرد:

بیمارستان آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد تا پایان 94 تکمیل می‌شود

بیمارستان آیت‌الله بروجردی در شهرستان بروجرد تا پایان 94 تکمیل می‌شود

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد از تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان تا پایان سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آریایی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر مصوبات زیادی در شهرستان داریم که متاسفانه پیگیری برای اجرایی شدن این مصوبات بسیار اندک است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی مدیران خدمت گذاری به مردم است، افزود: امید است با تلاش مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات موجود در شهرستان به هدف اصلی رسالت خدمت گذاری به مردم دست پیدا کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد در ادامه سخنان خود با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته دفاع مقدس ادامه داد: با رشادت جوانان در دوران دفاع مقدس توانسته ایم امروز به این آرامش برسیم که اگر این رشادتها نبود به طور قطع ما هم سرنوشتی مشابه کشورهای همسایه داشتیم.

آریایی تصریح کرد: با توجه به سفر هیئت دولت به استان لرستان مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در سال جاری برای شهرستان بروجرد ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: سیاست دولت این است که پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور هر چه سریعتر تکمیل شود.

آریایی افزود: در حال حاضر هزار و 700 پروژه عمرانی نیمه تمام در استان لرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها هزاران میلیارد تومان نیاز داریم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد ادامه داد: همچنین در حال حاضر مبلغ 600 میلیارد تومان پیمانکاران پروژه‌ها از دستگاه‌های اجرایی طلب دارند.

آریایی اظهار داشت: چهار خطه کردن محور بروجرد - اراک،  تامین آب شرب شهرستان بروجرد و تکمیل سالنهای ورزشی در قالب این اعتبار 25 میلیاردی انجام خواهند شد.

وی یادآور شد: با توجه به قدیمی و فرسوده بودن بیمارستانهای بروجرد وضعیت بهداشت و درمان در این شهر مطلوب نبوده و جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست.

آریایی تصریح کرد: تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی با توجه به اعتبارات فعلی امکان پذیر نبوده و قرار است تا پایان سال 94 به اتمام برسد.

وی افزود: در حال حاضر بیکاری جوانان در استان و شهرستان بروجرد یک معضل محسوب می‌شود که رفع آن به حمایت بخش خصوصی بستگی دارد.

آریایی ادامه داد: سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز به همکاری همه جانبه دستگاه‌ها نیاز دارد و همه باید برای بهبود وضعیت موجود آن هم در چارچوب قانون تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد افزود: مشکل اصلی جامعه بیکاری جوانان است و مشکل اشتغال بدون حمایت از سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن مهرماه وبازگشایی مدارس عنوان کرد: اول مهر ماه بازگشایی مدارس را در پیش داریم که با شروع فصل پاییز ترافیک را در سطح شهر خواهیم داشت که پلیس راهنمایی و رانندگی باید حداکثر تلاش را در رفع مشکلات ترافیکی داشته باشد.

کد خبر 2372512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha