۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

کی‌روش پس از نشست با نبی:

نتیجه تیم امید نشان داد راه سختی داریم/ بجای صحبت در رسانه‌ها باید عمل کرد

نتیجه تیم امید نشان داد راه سختی داریم/ بجای صحبت در رسانه‌ها باید عمل کرد

کارلوس کی‌روش پس از جلسه امروز در محل فدراسیون فوتبال گفت: تنها نیمه دوم بازی ایران و قرقیزستان را دیدم و این نتیجه نشان داد راه سختی در پیش‌ داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در خاتمه دیدار با مهدی محمد نبی به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: در جلسه امروز در مورد راهکارها و برنامه های آینده تیم ملی و همچنین اردوی پرتغال صحبت هایی انجام دادیم. در پرتغال چند بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی انجام می دهیم که بعضی از این تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد دستیاران ایرانی صحبتی صورت گرفت یا خیر تصریح کرد: به هیچ عنوان صحبتی نکردیم. همانطور که گفتم ما به دنبال هماهنگ کردن مواردی مثل تهیه بلیت، ویزا و این دست از مسائل هستیم تا مشکلی در این مورد نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد نتیجه تساوی تیم ملی امید با قرقیزستان بیان کرد: من فقط نیمه دوم این بازی را دیدم، اما این نتیجه مورد انتظار ما نبود. این تساوی به ما نشان داد که راه طولانی را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی افزود: فوتبال جهان به سرعت در حال پیشرفت است و ما اگر می خواهیم عقب نباشیم مجبوریم همانند کشورهای در حال پیشرفت، با برنامه روبه جلو حرکت کنیم.

کی‌روش در مورد برنامه های آینده تیم ملی خاطر نشان کرد: برنامه های اردوی تیم ملی تقریبا تکمیل شده است.ما آبان ماه با کره جنوبی یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت.در ماه دسامبر نیز به علت شرایط آب و هوایی یک اردو در آفریقای جنوبی برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های لیگ برتر و بازی های دوستانه تیم ملی با یکدیگر تداخل پیدا می کنند یا خیر گفت: طبق برنامه اردوهای ما هیچ تداخلی با بازی های لیگ برتر و بازی های دوستانه ندارند، اما این را می توانم بگویم تنها مصافی که تا امروز برگزاری اش قبل از آغاز جام ملت های آسیا قطعیت پیدا کرده، بازی با کره جنوبی است که این از نظر من کافی نیست و باید بازی های بیشتری را برگزار کنیم.

کی‌روش در ادامه صحبت هایش اشاره ای به صعود ایران در رنکینگ فیفا کرد و گفت: برای بهتر شدن در آسیا باید همواره سعی و تلاشمان را بیشتر کنیم، صعود و پیشرفت به آسانی بدست نمی آید و باید برای آن زحمت کشید. هیچ عنوانی با رؤیاپردازی حاصل نمی شود، مثل اینکه من صبح از خواب بیدار شوم و بگویم می خواهم بهترین ماشین جهان را داشته باشم، اما باید به توانایی های خود در این مورد نگاه کنیم.

وی افزود: خیلی ها هستند که رؤیاپردازی می کنند، اما اگر می خواهیم به رؤیاهای خود برسیم، باید صبح ها زودتر از خواب بیدار شویم و با تلاش زیاد و تمرین بیشتر به اهدافمان دست یابیم.

سرمربی تیم ملی با بیان این موضوع که با اتلاف وقت به هیچ چیزی نمی رسیم، تصریح کرد: نباید سر مسائل بی‌ارزش که هیچ دستاوردی برای ما ندارد، وقتمان را تلف کنیم. صحبت در رسانه ها و مطبوعات کافی است و الان وقت عمل است.

کی‌روش در پاسخ به انتقادات مطرح شده علیه خود خاطر نشان کرد: من هیچ مشکلی با منتقدان ندارم، من از انتقادات استقبال می کنم و از سوی دیگر این حق منتقدین است که درباره بعضی از مسائل انتقاد کنند. اگر انتقادات آنها به حق باشد، من از آنها استقبال هم خواهم کرد.

کد خبر 2372861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha