۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

عزیز محمدی در گفتگو با مهر:

فدراسیون فوتبال هم به خودش خیانت کرد هم به تیم امید

 فدراسیون فوتبال هم به خودش خیانت کرد هم به تیم امید

رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال هم به تیم امید هم به وینگادا خیانت کرد گفت: با این نوع انتخاب بازیکن و فرستادن یک تیم به بازی‌های آسیایی، فدراسیون فوتبال هم دست خودش را بست هم دست سرمربی پرتغالی این تیم را به صورت کامل در پوست گردو گذاشت.

عزیز محمدی پس از نتایج ناامید کننده تیم فوتبال امید در اینچئون به خبرنگار مهر گفت: مگر غیر از این است که همین تیم امید آینده تیم ملی را تشکیل می دهد؟ حالا با توجه به نتایج کسب شده مقابل ویتنام و قرقیزستان نباید در مورد آینده فوتبال نگران بود؟

وی در ادامه اشاره‌ای به وینگادا کرد و افزود: شما تصور کنید اگر یک مربی ایرانی به جای وینگادا بود رسانه ها چه برخوردی با او می کردند؟ در ادوار قبل وقتی تیم امید با پورحیدری اولین بازی را واگذار کرد رسانه ها شدیدترین نوع حمله را کردند. حالا نگاه کنید بازتاب این ناکامی وینگادا قابل قیاس با قبل است یا نه؟ اگر یک مربی داخلی این نتیجه را می گرفت الان همه پدرش را در آورده بودیم.

رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور در مورد مقصران این ناکامی به خبرنگار مهر گفت: اینکه فقط وینگادا را مقصر بدانیم اشتباه است. فدراسیون فوتبال با این برنامه ریزی و برای اینکه مجبور نشود لیگ را تعطیل کند از هر باشگاه تنها دو بازیکن دعوت کرد. 7 بازیکن بین 21 تا 23 سال به تیم فراخواند و حالا استخوان بندی اصلی تیم را این افراد تشکیل می دهند در صورتی که این بازیکنان نمی توانند در راه صعود به المپیک تیم را همراهی کنند. فدراسیون هم دست خودش را بست هم دست وینگادا را و حالا می بینیم که تیم امید بدون هیچ برنامه ریزی و آینده‌نگری راهی این بازی ها شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم به هر ترتیبی شرایط صعود ما از این گروه مهیا شود اما تیم امید را فدای جام ملت های آسیا کردیم و با این برنامه ریزی غلط فدراسیون هم به خودش خیانت کرد هم به تیم امید.

کد خبر 2374508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha