۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۲۳

وریا غفوری:

نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم/ تمرکز نداریم

نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم/ تمرکز نداریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان گفت: ما نباید در بازی‌های خود بیش از این امتیاز از دست بدهیم زیرا اینگونه از کورس عقب می‌مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: دیدار با صبای قم بازی خوبی بود زیرا تیم ما خیلی سرتر از تیم حریف بود و موقعیت‌های خوبی داشت اما متأسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و نتوانستیم پیروز بازی باشیم.

وی با اشاره به گل تیم صبا و عملکرد این تیم در این بازی ادامه داد: به نظر من آنها روی تک موقعیت‌ها صاحب گل شدند و یک موقعیت داشتند که به خوبی از آن استفاده کردند، هرچند که ما هرچه تلاش کردیم، صاحب گل نشدیم.

هافبک سپاهان به نتایج اخیر تیمش اشاره کرد و بیان داشت: به نظر من تیم ما باید تمرکز دفاعی خود را بیشتر کند و باید یاد بگیریم که زیاد گل نخوریم زیرا این مسئله بر کار ما تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: متأسفانه تیم‌های حریف روی تک موقعیت‌ها گل می‌زنند و ما در عین اینکه خوب بازی می‌کنیم، امتیاز از دست می‌دهیم که این مسئله به ضرر ما بوده و کار تیمی ما باید انسجام بیشتری داشته باشد و تمرکز ما بیشتر شود تا در ادامه امتیازات را از دست ندهیم.

کد خبر 2372961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha