۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

فربد به مهر خبر داد:

«جهان آخر» تا پایان این هفته وارد بازار نشر می‌شود/ انتشار عنوان جدیدی از مجموعه «انتخاب پریان»

«جهان آخر» تا پایان این هفته وارد بازار نشر می‌شود/ انتشار عنوان جدیدی از مجموعه «انتخاب پریان»

مدیر انتشارات پریان از چاپ کتاب «جهان آخر» اثر کریستف رانس مایر با ترجمه محمود حدادی تا پایان این هفته و آماده‌سازی عنوان جدیدی از مجموعه‌کتاب‌های «انتخاب پریان» خبر داد.

فرزاد فربد مترجم و مدیر انتشارات پریان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره کتاب‌های جدید این انتشارات گفت: یکی از آثاری در دست انتشار داریم و تا چندی دیگر منتشر می‌شود، «مری پاپینز» نام دارد که قرار است از مجموعه «انتخاب پریان» به چاپ برسد. این کتاب اثر پی‌یر تراورز است و توسط شهلا طهماسبی ترجمه شده است.

وی افزود: 5 جلد ابتدایی مجموعه «انتخاب پریان»، کتاب‌های فانتزی بزرگسال بودند و 5 جلد دوم برای کودکان و نوجوانان خواهند بود. «مری پاپینز» ششمین کتاب این مجموعه خواهد بود که از روی آن یک فیلم سینمایی هم ساخته شده که جزو آثار مطرح موزیکال سینما محسوب می‌شود.

این مدیر نشر در ادامه گفت: کتاب دیگر، «جهان آخر» اثر کریستف رانس مایر است که تا پایان این هفته با ترجمه محمود حدادی منتشر خواهد شد. این رمان در واقع دو داستان جدا از هم را در بر می‌گیرد که در مقطعی از رمان به یکدیگر متصل و مربوط می‌شوند. به این ترتیب یک بخش از داستان درباره یکی از شاعران رم باستان و بخش دیگر داستان درباره دوران طلوع فاشیسم در اروپا است. به علاوه تجدید چاپ کتاب «گورستان» از نیل گیمن را در دستور کار داریم که چاپ اول آن توسط انتشارات پنجره، چاپ دوم با مشارکت پنجره و انتشارات پریان و چاپ سومش، با خرید امتیاز کتاب توسط انتشارات پریان انجام خواهد شد.

فربد گفت: سه‌گانه «خانه هنری» اثر فیلپ آرگا نویسنده ایرلندی هم اثر دیگری است که در تدارک چاپ آن هستیم. این اثر یک سه‌گانه برای کودکان و نوجوانان است که ترجمه‌اش را خودم به عهده داشتم و هر کتابش نیز یک مضمون علمی را شامل می‌شود. این سه‌گانه چون کمیک استریپ است برای کودکان و نوجوانان جذابیت زیادی خواهد داشت.

کد خبر 2374216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha