۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۹

همزمان با دهه ولایت/

برنامه 10 شب 10 مسجد در بجنورد اجرا می‌شود

برنامه 10 شب 10 مسجد در بجنورد اجرا می‌شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه ولایت امسال برنامه 10 شب 10 مسجد در بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو صبح سه‌شنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بجنورد که در محل دفتر معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:  هفته دفاع مقدس متعلق به خانواده های شهدا و ایثارگران است تا به مردم و مسئولان یادآوری شود که آرامش و امنیت امروز کشور مدیون رشادت ‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.

وی با بیان این که برای بزرگداشت مقام و منزلت شهدا و ایثارگران هر میزان وقت بگذاریم بازهم کم خواهد بود، اضافه کرد: رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین و اداشت.

حجت‌الاسلام ایزانلو با تأکید بر برگزاری کیفی‌تر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، به وظیفه خطیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در این زمینه اشاره کرد و افزود: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی باید هر برنامه مذهبی که به ارتقای معنویت جامعه کمک می‌کند؛ را احیا کند.

وی همچنین با اشاره به اهم فعالیت های هیئات مذهبی در چند روز آینده با توجه به مناسبت های مذهبی پیش رو، اظهار داشت: برگزاری دعای عرفه، اجرای برنامه ده شب ده مسجد در دهه ولایت، برگزاری جشن بزرگ غدیر، بزرگداشت نوزدهم مهر ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان و... از جمله مهم ترین برنامه های مصوب ستادساماندهی شئون هستند.

در ادامه جلسه اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بجنورد با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، دهه ولایت هر سال از دهم ذی الحجه و روز عید قربان آغاز شده و تا هجدهم ذی الحجه، یک روز پس از عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

کد خبر 2375937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha