گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

نواب نصیرشلال یک مدال را از ایران گرفت/ وزنه‌برداری که دور از انتظار بود!

نواب نصیرشلال یک مدال را از ایران گرفت/ وزنه‌برداری که دور از انتظار بود!

نماینده ایران در دسته 105 کیلوگرم رقابتهای وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی با سه خطایی که در حرکت دو ضرب انجام داد شانس کسب مدال را از دست داد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که نصیرشلال در صورت بالا بردن وزنه در حرکت آخر، مدال برنز خود را قطعی می کرد اما در حرکتی ناامید کننده یک مدال را از کاروان ایران گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، نواب نصیرشلال نماینده ایران در دسته 105 کیلوگرم بازی‌های آسیایی امروز جمعه به روی تخته رفت و با ثبت رکورد 181 کیلوگرم در حرکت یکضرب و سه خطای متوالی در دو ضرب شانس ایستادن روی سکو را از دست داد.

نصیرشلال در حرکت یکضرب کار خود را با 176 کیلوگرم شروع کرد و این وزنه را بالای سر برد. وی در حرکت بعدی یکضرب وزنه 181 کیلوگرمی را بالای سر برد و در سومین حرکت خود به سمت وزنه 184 کیلوگرم یورش برد که نتوانست آن را بالای سر ببرد و در نهایت با 181 کیلوگرم به کار خود پایان داد. در حرکت یکضرب نمایندگان چین و کره اول و دوم شدند و نصیرشلال هم در رده سوم قرار گرفت.

نصیرشلال حرکت دوضرب خود را با 217 شروع کرد ولی نتوانست آن را بالای سر ببرد. در حرکت دوم مربیان وزنه وی را تغییر دادند و 219 کیلوگرم را انتخاب کردند اما با این حال بار دیگر وی این وزنه را انداخت. نصیرشلال در حرکت سوم همر وزنه 219 کیلوگرمی را انداخت تا با سه خطا از جدول مسابقات خارج شود و مدال را از دست بدهد.

در این دسته نمایندگان چین، کره و ازبکستان اول تا سوم شدند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2377712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha