۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

گودرزی: ملاک ارزیابی فدراسیون‌ها مدال نیست/ نگاه برخوردی در ورزش معنا ندارد

گودرزی: ملاک ارزیابی فدراسیون‌ها مدال نیست/ نگاه برخوردی در ورزش معنا ندارد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد کاروان ورزش ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی گفت: ما در وزارت ورزش تنها براساس میزان و تعداد مدال وری در بازیهای آسیایی عملکرد یک فدراسیون را بررسی نمی کنیم چرا که کسب مدال تنها یکی از معیارها برای ارزیابی فدراسیون هاست و معیارهایی دیگری هم مد نظر داریم که باید به آنها توجه شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، محمود گودرزی پس از ورود به کره جنوبی در مورد پیش بینی اش از تعداد مدال کاروان ایران در این دوره از بازیها گفت: با بهتر شدن شرایط اقتصادی ان شالله در آینده با تعداد بیشتری از ورزشکاران شرکت می کنیم.

وزیر ورزش ملاک ارزیابی فدراسیون هار ا تنها مدال آوری ندانست و گفت: نگاه به ورزش توسعه متوازن است و کسب مدال تنها یکی از معیارهاست. توجه به ورزش پایه ، ورزش زنان با نگاه توسعه و ورزش همگانی هم از جمله موارد مهم در ارزیابی فدراسیون هاست.

گودرزی در مورد رشته هایی که موفقیت هایی در بازیها نداشته اند و یا کمتر از حد انتظار ظاهر شده اند گفت: نگاه برخوردی در ورزش و مدیریت آن معنا ندارد . هدف ما باید ارتقای ورزش همراه با کار کارشناسی و تشویق باشد. مطمئن هستم با برنامه های مدون وزارت ورزش و جوانان و همت مدیران ما در استان ها و فدراسیون ها توفیقات ورزش در آینده ای نزدیک بیشتر از گذشته خواهد شد.

کد خبر 2377849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha