۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۸

خطیبی:

سپاهان موقعیت خطرناک خاصی نداشت/ از داوری خیلی ضربه خورده ایم

سپاهان موقعیت خطرناک خاصی نداشت/ از داوری خیلی ضربه خورده ایم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سپاهان موقعیت خطرناک خاصی به جز شوت "پری یرا" نداشت و با اینکه ما پیروز میدان نشدیم ولی کیفیت بازی راضی کننده و خیلی خوب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه جمعه بعد از مساوی برابر سپاهان اصفهان در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بازیکنانم و همچنین تماشاگران تیمم تشکر می کنم ، گفت: از دقیقه اول تا آخر هم بازیکنان خوب فوتبال بازی کردند و هم تماشاگران یک دست تیم را تشویق کردند و جان تازه ای به بازی بخشیدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم، ادامه داد: آنها می خواستند از عمق به ما ضربه بزنند که با آوردن گردانی به کنار مهدی کیانی موفق شدیم این سیستم را تغییر دهیم.

خطیبی گفت: نمی خواهم در مورد داوری حرفی بزنم ولی ما با اینکه صدرنشین لیگ هستیم ولی خیلی از داوری ضربه خورده ایم و امیدوارم دیگر این اشتباهت تکرار نشود.

وی در خصوص گلی که تیمش در اوایل نیمه دوم بازی خورد نیز افزود: چند نفر از بازیکنان سپاهان به آفساید بودن گل اذعان داشتند و من نیز با چند نفر از کارشناسان داوری صحبت کردم که آنها نیز به این نکته اذعان داشتند.

خطیبی همچنین اظهار داشت: سپاهان امروز سیستم بازی خود را تغییر داده بود و اگر بازیکنان من امروز کمی از خودگذشتگی داشتند می توانستند پیروز شوند.

وی با تاکید بر اینکه دوست دارم در هر بازی سه یا چهار گل بزنیم، گفت: این در توان ما هست و سیستم ما این اجازه را به بازیکنان می دهد، ما امسال قدرت اول لیگ هستیم.

کد خبر 2378058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha