۴ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۳۱

حسین فرکی مطرح کرد؛

کسب یک امتیاز در تبریز نتیجه خوبی است/ کی‌روش به تراکتور و سپاهان نگاه کند

کسب یک امتیاز در تبریز نتیجه خوبی است/ کی‌روش به تراکتور و سپاهان نگاه کند

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کسب یک امتیاز برابر تراکتورسازی در تبریز را نتیجه خوبی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه جمعه بعد از مساوی برابر تراکتورسازی در کنفرانس بعد از بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر دو تیم بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند، گفت: دوست داشتم بازی امشب خوب از آب درآید که همینطور هم شد و توانستیم بازی خوبی برابر این تماشاگران پرشور و پرتعداد ارائه دهیم.

وی همچنین ادامه داد: البته ما به دنبال سه امتیاز بودیم و برای همین در ابتدای نیمه دوم به گل رسیدیم ولی باز خدارا شکر که دست خالی از تبریز برنگشتیم و توانستیم مقابل این تماشاگران یک امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه اهمت بازی خیلی بالا بود و برای همین تعداد تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند، ابراز داشت: این بازی یکی از بازی های زیبا و خوب لیگ امسال بود.

وی همچنین افزود: در 45 دقیقه اول دو تیم محتاطانه بازی کردند و جانب احتیاط را رعایت کردند و ما در نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم ولی اشتباه خودمان و گل به خودی باعث شد تا بازی با تساوی به پایان رسد. البته نباید فراموش کنیم که کسب یک امتیاز برابر تراکتور در تبریز نتیجه خوبی است.

فرکی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به بازیکنان تراکتورسازی و سپاهان نگاه ویژه ای داشته باشند، ابراز داشت: بازیکنان جوان و خوبی در این دو تیم وجود دارد و باید از آنها برای جام جهانی 2018 استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم در بازی های آینده بازیکنانم خودشان را با تفکرات و برنامه من وقف دهند، گفت: فکر  می‌ کنم با کسب امتیاز در بازی های بعدی یکی از سه تیم بالای جدول در پایان فصل باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین گفت: تراکتورسازی و سپاهان الگوهای خوبی برای فوتبال کشورمان هستند و امیدوارم سپاهان در پایان لیگ یکی از سه تیم بالای جدول باشد.

کد خبر 2378060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha