۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹

کامران صاحب‌پناه در گفتگو با مهر:

من هم فکر می‌کنم استقلال باید قهرمان شود/ دلایل شکست‌ها را بررسی می‌کنیم

من هم فکر می‌کنم استقلال باید قهرمان شود/ دلایل شکست‌ها را بررسی می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن حمایت از افشارزاده و امیر قلعه نویی گفت: در مورد شکست‌های اخیر به دنبال متهم نمی گردیم و مطمئن هستیم که مشکل هفته های اخیر حل خواهد شد.

کامران صاحب‌پناه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اعطای حکم مشاوره به آلوسی بدنساز باشگاه تراکتورسازی گفت: حکم مشاوره من به آقای آلوسی ارتباطی به بدنسازی تیم استقلال نداشت. ایشان هم از بنده و هم از آقای افشارزاده حکم مشاوره گرفته بودند و ما سعی داشتیم از توانمندی ایشان در امور اقتصادی استفاده کنیم و این حکم تقریبا دو ماه قبل صادر شده است.

وی افزود: اما تقارن زمانی اش با انتقادها و اتفاق‌های اخیر ماجرا را به سویی برد که برای خودمان هم جالب توجه بود. به هر حال خداوند گاهی اوقات اتفاقات را جوری کنار هم می‌چیند که بنده خدا متعجب می شود اما ابهامی در کار نیست. البته اگر سرمربی درخواست بدنساز داشته باشد هرکاری بتوانیم انجام می دهیم. چه در مورد بدنسازی و چه موارد دیگر اما این مورد ارتباطی با بدنسازی تیم ندارد.

رئیس هیات مدیره استقلال در مورد اینکه افشارزاده مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که "با این بازیکنان استقلال باید قهرمان شود" به خبرنگار مهر گفت: مدیر عامل کار اجرایی دارد و از همه بیشتر به جزییات تیم آگاه است و اگر حرفی می زند حتما با آگاهی و دقت فراوان گفته شده است.

وی افزود: این حرف تنها حرف آقای افشارزاده نیست بلکه مردم همچنین فکر می‌کنند و همین حرف را می‌گویند. خود من هم به عنوان رئیس هیات مدیره فکر می کنم استقلال باید قهرمان لیگ شود. آقای افشارزاده هم با آن کارنامه و قدمت مدیریت می داند که چه می‌گوید. حتی خود امیر قلعه‌نویی هم در نشست بعد از بازی با ذوب‌آهن قول قهرمانی داد.

صاحب پناه در مورد بررسی سه شکست اخیر استقلال در جلسه هیات مدیره گفت: قرار است این اتفاق را بررسی کنیم، بررسی کردن مشکلی ندارد. شما ببینید بارسلونا و رئال مادرید هم ممکن است سه هفته در افت باشند اما ما می دانیم این تیم توانمندی این را دارد که از افت خارج شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با اولین برد نیز همه حرف‌ و حدیث‌های به وجود آمده فراموش می شود. بررسی هم به آن معنی نیست که باید دنبال متهم بگردیم. در ضمن به مفهوم تصمیم گیری هم نیست فقط بررسی است که با تصمیم گیری خیلی متفاوت است. به هر حال امیر قلعه نویی با توجه به تجربیاتی که دارد می تواند مشکل را حل کند و ما هم به ایشان کمک می کنیم.

کد خبر 2379285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha