۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

3 میلیون و 600 هزار نفر مسافر در ایلام جابجا شدند

 3 میلیون و 600 هزار نفر مسافر در ایلام جابجا شدند

چرداول - خبرگزاری مهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: در ساری جاری سه میلیون و 600 هزار نفر مسافر در ایلام جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی ظهر دوشنبه در شهرستان چرداول اظهار داشت: حمل و نقل با ایفای نقش رابط و واسط میان بازار تولید و مصرف به مانند پایه های پلی است که بخش های مختلف جوامع با عبور از روی آن  به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند.

وی گفت: جایگاه مرزی مهران در حمل و نقل بین المللی از اهمیت ویژه و بسزایی بر خوردار است که در حال حاضر تردد روزانه حدود پنج هزار نفر زائر ایرانی، عراقی از پایانه مرزی مهران و خروج روزانه بیش از 500 کامیون کالا و ترانزیت کالای دیگر از جمله محصولات نفتی در خروجی مهران انجام می وشد.

جهانی تصریح کرد: گویای این واقعیت است که این حجم تبادلات، سبب اشتغال زایی، جذب جمعیت و خروج منطقه از بن بست جغرافیایی و همچنین رونق و توسعه اقتصادی استان ایلام خواهد شد.

وی گفت: یکسال گذشته و چهار ماهه اول سال جاری طی 500 هزار سفر درون و برون استانی و بیش از سه میلیون و 600 هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل شهری جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

 

کد خبر 2380186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha