۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳

سرهنگ اسلامی:

جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در خراسان شمالي برگزار مي‌شود

جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در خراسان شمالي برگزار مي‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از برگزاري جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي در این استان طي سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علي اسلامي ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بازتاب مطلوب جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي كه در سال گذشته در سطح ملي برگزار شد، موجب شد تا امسال نيز به منظور افزايش احساس امنيت اجتماعي، برگزاری این جشنواره در چارچوب ماموريت‌ها و وظايف اجتماعي نیروی انتظامی در دستور کار فرماندهی انتظامی خراسان شمالی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: این جشنواره با عنوان "رسانه، نظم و امنيت عمومي" با همراهي و همكاري اصحاب رسانه و فرهيختگان حوزه قلم و انديشه در سطح استاني برگزار خواهد شد.

سرهنگ اسلامی هدف از برگزاری این جشنواره را تقويت بسترها و زمينه تاثیرگذاری رسانه بر نظم و امنيت عمومي، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و همچنین تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري از جرائم اجتماعي بر شمرد.

وی محورهاي اين جشنواره را شامل ظرايف روانشناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختي تهيه، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، كنش وري رسانه‌ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم‌پذيري، ساز و كارهاي رسانه‌اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقاي تعامل پليس و مردم عنوان کرد.

این مقام انتظامی در خراسان شمالی افزود: زمينه هاي اين جشنواره به صورت خبر، مصاحبه و گزارش بوده و آثار به طور مجزا در دو بخش مكتوب و مجازي بررسي مي‌شود.

 سرهنگ اسلامی گفت: تمام روزنامه نگاران، مديران مسئول، نويسندگان، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري، گزارشگران و دانشجويان حوزه رسانه مي توانند آثار منتشر شده خود را در حوزه خراسان شمالي در بازه زماني يك ساله از ابتداي دي ماه 92 تا انتهاي دي ماه 93 را به آدرس دبيرخانه این جشنواره ارسال كنند.

وي تاكيد كرد: آثاري در اين جشنواره شركت داده مي شود كه در فاصله زماني ذكر شده در يكي از نشريات سراسري، محلي، خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي كه داراي مجوز انتشار و فعاليت هستند، منتشر و يا به چاپ رسيده باشد.

اين مسئول گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به سايت http://www.festival.police.ir مراجعه كنند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي آدرس دبيرخانه این جشنواره را، بجنورد - خيابان هنر، جنب بيمارستان بنت‌الهدي، ساختمان 16 واحدي نيروي انتظامي معاونت اجتماعي، اداره اطلاع رساني- دبيرخانه رسانه و نظم و امنيت عمومي اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05842182755 تماس حاصل کنند.

سرهنگ اسلامي زمان برگزاري مراسم اختتاميه و تقدير از برگزيدگان را در اسفندماه سال جاري اعلام كرد.

کد خبر 2381704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha