۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۵

سرهنگ اسلامي:

خبرنگاران در ارتقاي امنيت و آرامش نقش آفرین هستند

خبرنگاران در ارتقاي امنيت و آرامش نقش آفرین هستند

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي گفت: خبرنگاران این استان در حوزه ارتقاي امنيت و آرامش جامعه نقش مهمی را ایفا کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علي اسلامي یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران در هدايت افكار عمومي و مديريت اين افكار نقش موثري دارند.

وي اظهار داشت: آنچه به وضوح در این استان ملموس و قابل مشاهده است هم سو بودن خبرنگاران و رسانه هاي استان با آرمان هاي نظام مقدس اسلامي است.

اين مقام انتظامي در خراسان شمالي با اشاره به رسالت خطیر اطلاع رسانی اصحاب قلم و رسانه بیان داشت: تلاش رسانه هاي استان همواره در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

سرهنگ اسلامي تصريح كرد: به رغم تلاشهای فراوان و کار سخت و پر استرس خبری، متاسفانه از این قشر به لحاظ مادي حمايتی نمي شود كه اين مسئله بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وي اضافه كرد: ايجاد امنيت و آرامش در جامعه مرهون زحمات اصحاب رسانه ها و انعكاس درست و دقيق اخبار است.

به گفته سرهنگ اسلامي در استان فعاليت خوب خبرنگاران منجربه افزايش جلب مشاركت هاي مردمي با نيروي انتظامي شده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با اشاره به فعاليت خبرنگاران در حوزه هاي مختلف اظهار كرد: در حوزه پيشگيري از جرايم نیز همكاري رسانه ها بسيار مفيد و تاثیر گذار بوده که امیدواریم با تلاش مضاعف خبرنگاران روز به روز شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

کد خبر 2347393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha