۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

تیم کیک بوکسینگ قم 4 مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

تیم کیک بوکسینگ قم 4 مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

قم - خبرگزاری مهر: کیک بوکسینگ کاران قم 4 مدال طلای مسابقات سبک کیک بوکسینگ بین المللی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسابقات سبک کیک بوکسینگ بین المللی شامگاه یکشنبه با حضور 350 رزمی کار از 25 استان کشور  به انجام رسید و تیم منتخب کیک بوکسینگ قم با کسب 5 مدال به کار خود خاتمه بخشید.

تیم  کیک بوکسینگ استان قم در این پیکارها 4 مدال طلا و یک مدال نقره به دست آورد به طوری که 3 مدال ازاین مدال ها در رده سنی نوجوانان، یک مدال در رده سنی جوانان و یک مدال در رده سنی بزرگسالان برای تیم کیک بوکسینگ قم به ارمغان آمد.

در وزن منهای 47 کیلوگرم رده سنی نوجوانان حامد مهدی پور به مقام نخست رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت و در وزن منهای 51 کیلوگرم همین رده سنی، ابوالفضل سریشی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

در وزن به اضافه 77 کیلوگرم نیز مهدی آخوندی در دیدار نهایی برابر رقیب خود شکست خورد و به مدال نقره قناعت کرد و بدین ترتیب آخرین مدال تیم کیک بوکسینگ قم در بخش نوجوانان به دست آمد.

تیم کیک بوکسینگ استان قم در بازه سنی جوانان و در وزن منهای 54 کیلو، طلایی شد و مهدی مهجوری بر سکوی قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ کشور ایستاد و در رده سنی بزرگسالان نیز علی قادری در دسته منهای 57 کیلوگرم عنوان نخست را کسب کرد.

تیم کیک بوکسینگ بین المللی قم در پایان این مسابقات با مربیگری حسین زندی در مجموع امتیازات تیمی به جایگاه سوم کشور رسید.

نمایندگان مرد و زن قم در مسابقات کیک بوکسینک فول کنتاکت قهرمانی کشور نیز پیش از این 10 مدال رنگارنگ به دست آوردند که خدیجه محرابی، سعیده مقدم و رقیه فرضی در بخش بانوان و امیر مهدی فرزانه و محمدرضا کرم‌پور در بخش مردان ، برای تیم منتخب قم طلا گرفتند.

 

کد خبر 2383768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اری ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      علی قادری که قهرمان اسیا ست