۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۸

به مناسبت عید غدیر/

کاروان شادی غدیر در خیابان‌های قم به حرکت در می‌آید

کاروان شادی غدیر در خیابان‌های قم به حرکت در می‌آید

قم - خبرگزاری مهر: کاروان شادی غدیر شامل 110 خودرو و موتور سیکلت تزیین شده به مناسبت عید سعید غدیر خم در خیابان‌های قم به حرکت در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان شادی غدیر به مناسبت این عید سعید شامل  110 خودرو و موتور سیکلت گل کاری و تزیین شده به ندای علی(ع)، ولی الله در سطح شهر قم به حرکت در می‌آید.

مجمع کوثر ولایت قصد دارد این جشن را به منظور بزرگداشت غدیر و فضا سازی معنوی و محیطی شهر قم اجرا کند و به همین منظور خودروهای شهروندان قمی از ساعت 14 الی 18 روز یکشنبه 20 مهر ماه در میدان ولیعصر (عج) قم تزیین می‌شود.

حرکت این کاروان شادی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 21 مهر از منطقه شهر قائم قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران آغاز می‌شود تا فضای قم در روز عید غدیر با حرکت این کاروان شادی حال و هوای تازه‌ای به خود بگیرد.

در روز عید غدیر خیابان‌های شهرمقدس قم با صدای بوق خودرو‌ها وصدای مولودی که از سیستم‌های صوتی نصب شده برروی چند خودرو پخش می‌شود، حال وهوای دیگری به خود می‌گیرد. «کاروان خودرویی غدیر

علت حضور 110 خودرو در این کاروان شادی، اعداد حروف ابجد کلمه یا علی است و قرار است تمامی خودروهای حاضر در این کاروان بزرگ، با گل و پرچم علی ولی الله تزیین شوند.

این کاروان همه ساله با نام کاروان خودرویی غدیر اقدام به فعالیت می‌کند اما به نظر می‌رسد برنامه‌های این کاروان امسال با شور بیشتری به اجرا در می‌آید.
 

کد خبر 2387313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha