۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۹:۲۹

با حضور عوامل فیلم/

رونمایی "ساکن طبقه وسط " در مشهد/ شهاب حسینی: سینمای ایران از مخاطب عقب افتاده است

رونمایی "ساکن طبقه وسط " در مشهد/ شهاب حسینی: سینمای ایران از مخاطب عقب افتاده است

مشهد – خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی شهاب حسینی شب گذشته با حضور عوامل و بازیگران فیلم در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی"ساکن طبقه وسط" به کارگردانی شهاب حسینی شب گذشته با حضور عوامل، بازیگران و جمعی از اهالی هنر در محل هتل کوهسر مشهد رونمایی شد.

شهاب حسینی کارگردان فیلم در این مراسم ابراز کرد: خرسندم که نخستین فیلم خود را در مقام کارگردان با کمک یک حامی مشهدی و در مشهد رونمایی می‌کنم.

وی با بیان اینکه حامی مشهدی دست ما را برای یاری در ساخت این فیلم فشرد، ابراز کرد: مردم مشهد به هنر به ویژه هنر هفتم و سینما علاقه زیادی دارند.

حسینی ضمن اشاره به اولین تجربه های بازیگری خود در فیلم هایی که بر اساس فیلمنامه‌های نوشته محمد هادی کریمی ساخته شده بود، گفت: افتخار می‌کنم که اولین کارم در مقام کارگردان فیلمنامه ای اثر ایشان است که 10 سال پیش نوشته‌اند.

وی به فیلم "ساکن طبقه وسط" اشاره کرد و افزود: این فیلم اگر شاهکار هم باشد در برابر مردم ایران اثر ناقابلی است چرا که شان این مردم بالاتر از هر فیلمی است.

حسینی با بیان اینکه علاقه زیادی به ساخت فیلم دارم، ابراز کرد: سعی در گسترده‌تر کردن فعالیت‌های خود در عرصه کارگردانی دارم و معتقدم باید تلاش زیادی در این مسیر انجام شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون به جایگاه مخاطب در سینمای ایران اشاره کرد و گفت: این جایگاه به حدی بالا است و ارزش‌های مردم ما به قدری زیاد است که باید فریاد بزنیم"آی سینما از مخاطب عقب افتاده‌‌ای".

امیر سماواتی، محمد هادی کریمی، ساره بیات، حسین محجوب، فرید سماواتی و مریم شفیع‌پور از جمله عوامل دیگر "فیلم ساکن طبقه وسط" بودند که در این مراسم حضور داشتند.

 داستان فیلم ساکن طبقه وسط یک طنز فلسفی درمورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.

شهاب حسینی در این فیلم علاوه‌بر کارگردانی در 38 نقش متفاوت هم به ایفای نقش پرداخته و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است.

محمد هادی کریمی نویسنده فیلمنامه  "ساکن طبقه وسط" هم  نقش واقعی زندگی خود یعنی یک روانکاو را در فیلم بازی کرده است.

کد خبر 2387537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha