۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷

دومین پوستر «ساکن طبقه وسط» رونمایی شد/ شهاب حسینی با 38 نقش

دومین پوستر «ساکن طبقه وسط» رونمایی شد/ شهاب حسینی با 38 نقش

دومین پوستر فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی رونمایی شد و این فیلم از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین پوستر فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی رونمایی شد. این فیلم این روزها در تدارک اکران است و از طبق برنامه ریزی های انجام شده در تاریخ 24 مهرماه اکران خود را در سینماهای تهران آغاز می‌کند. شهاب حسینی در این فیلم در 38 نقش بازی کرده است.

«ساکن طبقه وسط» نخستین تجربه کارگردانی شهاب حسینی در سینمای ایران است که فیلمنامه آن را محمد هادی کریمی نوشته است؛ کارگردانی که شهاب حسینی در فیلم «برف روی شیروانی داغ» او یکی از نقش های اصلی را ایفا می‌کرد و این‌بار محمد هادی کریمی هم فیلمنامه‌اش را به او داده هم در فیلم «ساکن طبقه وسط» نقشی را بازی کرده است.

بازیگرانی که در نخستین فیلم شهاب حسینی به ایفای نقش می پردازند، در چند فیلم آخر این بازیگر سینما با او همبازی بودند. هنگامه قاضیانی در فیلم «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی و بهناز جعفری در فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده با این بازیگر همراه بودند.

شهاب حسینی در این فیلم گریم های مختلفی دارد و در نقش های متفاوتی ظاهر شده و ایفاگر نقش اصلی فیلم «ساکن طبقه وسط» است. «ساکن طبقه وسط» داستان مردی را روایت می کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه ای در زندگی او رخ می‌دهد.
 
هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری و حسین محب اهری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
 

کد خبر 2387962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha