۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۸:۴۱

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

سه نشست در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود

سه نشست در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود

سه نشست با عناوین "رسانه ای شدن علوم انسانی و اجتماعی در ایران فرصت ها و چالش ها "،"دعوت به جامعه شناسی"و"تجربه مالزی در بومی سازی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک)" به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگیبرگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست هایی با عناوین زیر برگزار می کند:

سخنرانی: «رسانه ای شدن علوم انسانی و اجتماعی در ایران فرصت ها و چالش ها» عنوان سخنرانی دکتر نعمت الله فاضلی است که یکشنبه 27 مهرماه 1393  از ساعت 10 الی 12 در سالن حکمت پژوهشگاه برگزار می‌شود.

گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از عموم علاقه مندان جهت شرکت در این سخنرانی دعوت به عمل آورده است.


سخنرانی: دعوت به جامعه شناسی

بیست و پنجمین جلسه جامعه شناسی تاریخی در ایران با عنوان «دعوت به جامعه شناسی» بامروری بر کتاب پیتربرگر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

 این نشست با حضور مترجم کتاب: رضا فاضل و عبدالحسین نیک گهر، فرهنگ ارشاد، مجتبی شاهنوشی عادل ابراهیمی، نعمت الله فاضلی و سید آیت الله میرزایی، روز  دوشنبه 28 مهرماه1393 از ساعت 10 الی 12  محل سالن اندیشه برگزار می شود.
 

سخنرانی: تجربه مالزی در بومی سازی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک)

گروه فلسفه برای کودکان (فبک) سخنرانی با عنوان، تجربه مالزی در بومی سازی برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک) برگزار می کند.

سخنران این جلسه سرکار خانم دکتر رسنانی هاشم استاد دانشگاهIUM  مالزی است. این مراسم در  29 مهرماه 1393 از ساعت 14- 17 در سالن حکمت پژوهشگاه برگزار می شود.
 

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در بزرگراه کردستان، نیش خیابان 64 غربی واقع است.

کد خبر 2389172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha