۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۹:۴۹

پرویزی:

پروژه‌های نیمه تمام در حوزه مبارزه با مواد مخدر تکمیل شود

پروژه‌های نیمه تمام در حوزه مبارزه با مواد مخدر تکمیل شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه های نیمه تمام در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی صبح یکشنبه در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور معاونان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در محل دفتر وی برگزار شد، خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه مبارزه مواد مخدر شد.

وی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را منوط به تقویت کمیته های مرتبط با این شورا دانست و گفت: توجه و کمک ویژه به این کمیته ها می تواند در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالی با اشاره به نگاه عمیق وزیر کشور در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و سیاست های استانی در این خصوص تصریح کرد: اختصاص اعتبارات ویژه عمرانی به روستاهای پاک و عاری از مواد مخدر یکی از اقدامات خوبی است که در خراسان شمالی اجرایی شده تا این اعتبارات صرف اجراي پروژه هاي بزرگ و تاثيرگذار در این مناطق شود.

پرویزی خواستار توسعه فعاليت ها ي شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: شورا با فعال کردن کمیته های خود می تواند گام بزرگی در راستای کاهش مشکلات این حوزه بردارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه با ابراز نگرانی از بازگشت دوباره معتادان به سوي موادمخدر با تاکید بر مراقبت های پس از درمان، افزود: این مراقبت ها باید در اولویت قرارگیرد تا از تکرار هزینه های درمان جلوگیری شود.

کد خبر 2414176

برچسب‌ها