۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۰۴

با صدور بیانیه ای/

شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان تجلیل کرد

شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان تجلیل کرد

بجنورد- خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و معنوی مردم استان در آیین های یوم الله ۱۳ آبان و نماز ظهر عاشورا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور مردم در یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: امت حزب الله و انقلابی استان با تاسی از نهضت حسینی و فداکاری و شهات طلبی یاران با وفای امام حسین(ع) در عاشورای سال ۶۱ قمری، در روز ۱۳ آبان پاسداری از اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه خطیر و فراموش نشدنی خود دانسته و با پیروی از مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در این آیین شرکت کردند.

این بیانیه می افزاید: در روز ۱۳ آبان که با عاشورای حسینی تقارن پیدا کرده بود، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بصیر این سرزمین با حضور پرشور و معنوی در این آیین قاطعانه نشان دادند که ارتکاب هرگونه اشتباه و غلط از سوی دشمنان با پاسخ سخت، کوبنده، قاطع و پشیمان کننده عاشوراییانو پیروان اباعبدالله حسین (ع) مواجه خواهند شد و ایران اسلامی رابه گورستان متجاوزان بدل خواهند کرد.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و اهل بیت مطهرش، از جامعه روحانیت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم حق شناس و همیشه در صحنه که همواره گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب هستند و از رسانه ها و تمامی مسوولان و دست اندارکاران امر برگزاری آیین یوم الله ۱۳ آبان نقش اساسی داشتند، قدردانی کرده است.

کد خبر 2415940

برچسب‌ها