۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳

رییس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی:

سخنرانی وزیر کشور در مراسم روز قدس بجنورد لغو شد

سخنرانی وزیر کشور در مراسم روز قدس بجنورد لغو شد

بجنورد- رییس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی از لغو سخنرانی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در مراسم روز قدس بجنورد، مرکز این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که تا پیش از این قرار بود مراسم روز قدس در بجنورد، مرکز خراسان شمالی با سخنرانی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور برگزار شود، اظهار کرد: برنامه سخنرانی وزیر کشور در مراسم روز قدس بجنورد به درخواست خود وی لغو شده است.

وی اضافه کرد: اکنون ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی به دنبال فرد دیگری از مسؤولان بلندپایه کشور برای سخنرانی در مراسم روز جهانی قدس در بجنورد است.

حجت الاسلام سالاری افزود: اگر امکان حضور کسی از مسؤولان بلندپایه کشور به عنوان سخنران محوری روز قدس در بجنورد فراهم نشود، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به عنوان سخنران محوری این مراسم در جمع راهپیمایان در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد سخنرانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در ای صورت راهپیمایی و تظاهرات این روز با یک ساعت تأخیر نسبت به برنامه اعلام شده قبلی، از ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: بر اساس برنامه اعلام شده مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس در بجنورد رأس ساعت ۱۱ از محل میدان شهید بهشتی آغاز شده و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم روز جهانی قدس جمعه هفته جاری، برابر با نوزدهم تیرماه و بیست و سوم رمضان در ۳۵ نقطه خراسان شمالی شامل شهرها و مراکز بخش ها و دهستان ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت امام خمینی(ره)، بیانگذار انقلاب اسلامی در شانزدهم مرداد ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

کد خبر 2853438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha