۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

با صدور بیانیه ای/

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حادثه تروریستی سراوان را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حادثه تروریستی سراوان را محکوم کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی سراوان در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از این بیانیه آمده است: امت شهید پرور خراسان شمالی ضمن شرکت در تشییع پیکر پاک و گلگون کفن شهید این خطه از ایران اسلامی، خشم و انزجار خود را از مستکبرین و معاندین نظام و انقلاب به نمایش خواهد گذاشت.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست پلید استعمار از آستین گروهک های تروریستی و منافقین کوردلی بیرون آمد که جز ریختن خون انسان‌های بی‌گناه افتخاری برای خود نمی‌بینند، آنان که مزدوران و ایادی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بوده و اهداف شوم فرقه‌های افراطی را به پیش می برند و چشم و گوش بسته دست بر اسلحه می برند و هیچگاه خود را در برابر خدای ناظر بر همه امور نمی‌بینند، آنان که خود را حامیان دین می‌دانند و به حق که دشمنان آشکار دین مبین اسلامند.

این حادثه دردناک قلب ملت شهید پرور ایران را به درد آورد و در برابر آزمونی دیگر قرار داد، اما آنچه مسلم است مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با استعانت از خدای شهیدان، قادر خواهند بود تبعات و آثار این اتفاق را با سربلندی پشت سر بگذارند. منافقان خائن و وابسته به بیگانگان که مسبب این عمل ناجوانمردانه شده اند در انتشار جواب محکم و انتقال شدید ملت ایران باشند و بدانند همبستگی اجتماعی شیعه و سنی از این پس با صداقت و همدلی استمرار می یابد و سبب درک عمیق تری از حوادث جاری در منطقه خواهد شد، چراکه آشکار و واضح است این مسئله با دخالت قدرتهای فرامنطقه ای که هیچ علاقه ای به وجود آرامش و امنیت در کشور اسلامی ایران را ندارند، صورت گرفته است.

دشمنان اسلام و ایران بدانند این حرکت صمیمیت، یکرنگی، وحدت دینی و ملی، توسعه، پیشرفت مداوم و وفاداری مردم و نظام به یکدیگر را ریشه‌دارتر خواهد کرد و عزم و اراده ملت و دولت ایران برای تقویت و تحکیم امنیت و وحدت ملی تقویت خواهد شد.

امت شهید پرور خراسان شمالی ضمن شرکت معنوی خود در تشییع پیکر پاک و گلگون کفن شهید این خطه، انشاء‌ الله با حضور با شکوه و آگاهانه در مراسم یوم الله 13 آبان و با مشتهای گره کرده، خشم و انزجار خود را از مستکبرین و معاندین نظام و انقلاب به نمایش گذاشته و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که امت واحده اسلامی با تاسی از رهبر و مریدشان تا پای جان بر سر پیمان ایستاده اند.

شورای هماهنمگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت شهید پرور و خانواده های معظم این شهدای ارجمند تبریک و تسلیت گفت و از خداوند رحمان، تعالی درجات این شهدای گرانقدر را مسالت می نماید و از نهادهای امنیتی تقاضا دارد هرچه سریع تر جنایتکاران این حادثه را در چنگال عدالت گرفتار کنند.

وسیعلم الذین ضلموا ای منقلب ینقلبون

کد خبر 2163960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha