۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹

کتاب‌های پرفروش/

کتاب های عاشورایی در فهرست پرفروش های شهر کتاب صدرنشین شدند

کتاب های عاشورایی در فهرست پرفروش های شهر کتاب صدرنشین شدند

دو کتاب «فرهنگ جامع سخنان امام حسين(ع)» و «زندگانی علی‌بن‌الحسین(ع)» نوشته سید جعفر شهیدی و نیز «سلوک عاشورایی» مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی از جمله کتاب‌هایی هستند که در فهرست پرفروش‌های شهر کتاب مرکزی در نیمه اول آبان ماه به چشم می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست پرفروش‌ترين كتاب‌های حوزه تاريخ، روانشناسی، فلسفه، داستان، شعر، دفاع مقدس، كودك، نوجوان، دين و عرفان، هنر، علم و آموزشی در فروشگاه مرکزی شهر کتاب منتشر شد.

به این ترتیب کتاب پرفروش‌های تاریخ در این مدت عبارت‌اند از: «دايرةالمعارف مصور تاريخ فلسطين» و «جنگ‌هايی كه دنيا را تغيير دادند»، «اطلس تاريخی قرن بيستم»، «تاريخ آلمان (از گذشته‌های دور تا عصر حاضر)»

«فلسفه ترس»، «از افلاطون تا ابن‌سينا»، «تاريخ تحليلی فلسفه غرب (مجموعه مقالات)»، «فلسفه صورت‌هاي سمبليك» و «زيبايی‌شناسی هگل» عناوینی هستند که می‌توان بین کتاب‌های پرفروش قفسه‌های فلسفه مشاهده کرد.

در میان پرفروش‌های آثار داستانی، هم دو کتاب از پاتریک مودیانو به چشم می‌خورد. عنوان این کتاب‌ها عبارت است از: «كينكاس بوربا»، «ولاديمير می‌گويد»، «وعده گاه»، «تصادف شبانه» و «خيابان بوتيك‌های خاموش».

کتاب‌های شعر «هشت كتاب»، «شبانه‌ها در غياب احمد شاملو»، «چسب زخم برای عروسك»، «تو شدن» و «كسره» هم در میان قفسه‌های کتاب شعر در نیمه اول آبان بیشترین فروش را در شهر کتاب مرکزی داشته‌اند.

«ژرفای زن بودن (چرخه قهرمانی زنان در سفر زندگی)»، «راز شاد زيستن»، «خيره به خورشيد»، «عقده مادر و روابط زن و مرد» و «روان‌شناسی خرافات» کتاب‌هایی هستند که در زمینه روانشناسی بیشترین فروش را داشته‌اند.

در این میان، بین کتاب‌های حوزه دین و عرفان نیز می‌توان، عناوین پرفروش را به این ترتیب، مشاهده کرد: «اشراق و عرفان»، «پيمانه‌های بی پايان»، «فرهنگ جامع سخنان امام حسين (ع)»، «سلوك عاشورايی» و «زندگانی علی‌بن‌الحسين».

«سرگذشت نجوم در ايران»، «زمين گرم»، «رياضيات زيبا»، «جهان عجايب» و «تاريخ و فلسفه علم» کتاب‌های حوزه علم هستند که در فروشگاه مرکزی شهر کتاب در این مدت، پرفروش‌ بوده‌اند.

از بین کتاب‌های حوزه انقلاب و دفاع مقدس نیز این عناوین، بیشترین فروش را داشته‌اند: «روزهايی سويدانی (برگی از خاطرات عمليات فتح بستان)»، «عباس دست طلا»، «پرستوی دهلاويه (تاريخ شفاهی زندگانی و مبارزات شهيد مصطفی چمران)»، «من زنده‌ام» و «پايی كه جا ماند».

پرفروش‌های حوزه هنر نیز در نیمه اول آبان به این ترتیب هستند: «عناصر سينمای آندری تاركوفسكی»، «مفاهيم كاربردی زبان بدن در عكاسی»، «ساعتی در تهران»، «اهل اسب» و «هنر مدرنيسم».

در میان فهرست پرفروش‌های کتاب آموزشی هم می‌توان نام کتاب‌هایی چون «(Cambridge English IELTS 9 with Answers (CD»، «انگليسی در سفر»، «504 واژه كاملا ضروری» و «Oxford Word Skills Basic CD» را مشاهده کرد.

کتاب‌های پرفروش قفسه‌های کودک نیز در این مدت عبارت‌اند از: «شلخته»، «شغال و بز»، «مجموعه قصه‌های شيرين جنگل (6 جلدی)»، «سار كوچولو نمی‌تواند پرواز كند (داستان پرنده كتاب‌خوان)» و «ديو كوچولو به مدرسه می‌رود».

«اشوزدنگهه 2 (اهريمنان يكه‌تاز)»، «آنها به بغداد آمدند»، «افسانه‌های مردم ايران (افسانه‌ها و قصه‌های ملل)»، «گلادياتورها (كلبه درختي سحرآميز)» و «اقيانوس انتهای جاده» هم پرفروش‌های حوزه نوجوان در این فروشگاه هستند.

کد خبر 2418063

برچسب‌ها